Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Gitmek

Gitmek
 

Yalnızlık yeni bir gidişin başlangıcıdır


Gitmek istiyorum bazen

Ardıma bakmadan

Elde ettiklerim olmadan

Gitmek

Gözüm yaşlanmayacak

Kalbim sızlamayacak

Zaten hep sıkıntı keder değil mi?

Yalnızlığıma ortak

Bakmıyorum artık ne önüme

Ne de arkama

Yaşanması gerekenler

Yaşanır bu diyarda

Duymuyorum sesleri

Hissetmiyorum nefesleri

Gideceğim yerde de yalnızlık var

Onu da biliyorum

Üzülmüyorum ama

Ne yalnızlığıma

Ne uyumsuzluğuma

Ben böyleyim ama

Sevemedim belki

Var olan güzellikleri

Yaratılan herşey

İnsan için değil mi?

Mutluluğu yakalayamayışımın temeli

Verilenlerle yetinmeyişim

Kıymetini bilemeyişim belki de

Aldığım nefes, yediğim, içtiğim

Yürüdüğüm, gördüğüm

Gönlümle ördüğüm

Mutluluğun sebepleri

Değil mi?

İşte mutluluğu yakalamak özlemim

Sahip olduklarımla

Kalbimle bulduklarımla

 

 
Toplam blog
: 22
: 564
Kayıt tarihi
: 21.12.10
 
 

Sevginin gerçeği ile tanışmaya hazır olduğumuz bu günlerde sevgiye ulaşma konusunda birer sevgi gönü..