Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Sevginin sergisi

Sevginin sergisi
 

Gül sevginin simgesidir.


Geçen günün gerçeği 

Gelen günün müjdesi 

Sevginin öznesi 

Sevgimi çoğalttım  

Gün be gün  

Elimi uzattım  

Sevgiyle  

Gerçeğimi okudum  

Sevgiyle dokudum 

Huzuru buldum 

Huzur sevginin sergisi 

Mutluluğun simgesi 

Yaşanan anın dizgisi 

Sevgiyle yaşamak 

Sevgiyle buluşmak 

Sevgiyle konuşmak 

Sevgiyle gönülden gönüle ulaşmak 

Ey sevgili  

Sevmeye niyet et 

Her anın kıymetini bilerek 

Dağlar, ovalar, denizler 

Sevgini hissetsin 

Gerçeğini dinlesin 

Umut olsun sözün 

Umudun olsun yüzün 

Görülsün sevgin  

Bilinsin zamanın gerçeği 

Görülsün sevginin sergisi 

Silinsin olumsuzluğun rengi 

Umut yayılsın her bir gönle 

Dağlar uysun bu ahenge 

Nehirler bollaşsın sevgiyle ovalara aksın 

Sevginin sergisi görülsün 

 
Toplam blog
: 22
: 564
Kayıt tarihi
: 21.12.10
 
 

Sevginin gerçeği ile tanışmaya hazır olduğumuz bu günlerde sevgiye ulaşma konusunda birer sevgi gönü..