Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Gizlenmek

Gizlenmek
 

Gizlenmek diğer adıyla saklanmak...
Merak ettim gizlenmenin arkasında yatan gerçekler ne olabilir...Neden gizlenilir?..
Toplum olarak kendimize diyebilirmiyiz hiçbirşeyden gizlenmedim diye. Sanmıyorum, mutlaka her birey gizlenme olayı yaşamıştır hayatında. işte gizlenmenin arkasında yatan gerçekler şu altta sıraladığım olaylardan mı kaynaklanıyor acaba diyemeden de edemiyorum kendime..

Gizlenmek kendi iç sesini dinlememek için cesaretsizlik midir?..

Gizlenmek dinleme cesareti gösterememek midir?..

Gizlenmek bir utanma mıdır?.. yada utanılıcak durumları kapamak mıdır?..

Gizlenmek yalancılık mıdır?..

Gizlenmek birşeyin içinde veya arkasında sığınma durumu mudur?..

Gizlenmek bir kaçış mıdır?..

Gizlenmek korkaklık mıdır?..

Gizlenmek kendiyle başbaşa kalmaktan korkmak mıdır?..

Gizlenmek açık yürekli olmamak mıdır?..

Gizlenmek paylaşmamak mıdır?..

Gizlenmek olay yaratmamak mıdır?..

Gizlenmek hayata, insanlara küsmek midir?..

Gizlenmek güvensizlik midir?..

Anladım ki,
İnsanoğlu kendinden dahi gizleniyor, tuhaf olan da bu olsa gerek ve gizlenmenin arkasına saklanan hislerin acaba öyküsü denizlerden daha mı derin?...


 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..