Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Gizli aşk

Gizli aşk
 

Susuyorum ey sevdiğim konuşsam duyamam ki seni
Cehennemin denizime düşmesin sönme diye sukutum
Aşkın parçalarını topladım diye mi parçalayışın beni
Baş köşedeydinya işte ne diye eşikde gibi durdun

Nankörlüğün aşka mı yoksa bana mıydı bilemedim
Hiç görmediğin gözlerim mi suçlu ben yalancı mıyım
Sen merhabamın boynunu büktün diye elveda dedim
Gel, ya yaşat ya da öldür böyle bırakma ağır yaralıyım

Hüzün taze tutar aşk yarasını hüznüm üstüne olsun
Gel kokunla şad olsun yetim gönlüm dikeninle irşad
Bak ölecek yaştayım, şimdi gelki canım ömre doysun
Hadi düş yollara artık umutlansın bu düşlerdeki vuslat

Ateş mi seni yakar sen mi ateşi gözleri cehennem yar
Şeytan aşkı çekemez kıskanır ben insanım bana söyle
Saraylara çağrıldım bak senin kapından, yolculuk var
Ne sen varsın ne ben varım o tek varı gizleme öyle

Dudağından düşeni söz sanmadım aşktı demedim
Sukutunda gördüm sözün faydasını sualsizliğim ondan
Dile düşen mi yürek deşen mi olsam ne desem bilemedim
Kızma yar güneşi görmeyişim gölgemi ışık sandığımdan

Sen sevmiyorum mu dedin ben mi öyle işittim yoksa
Sen beni benden mahrum eden mürşidim değilsin
Ben inzivamda kendi sesimi aşk sanmamıştım oysa
Uzaklaşıp gidişim tam yakınında olmak içindi bilesin.

HAFİZE AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..