Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Gizli bir sevdaydı...

GİZLİ BİR SEVDAYDI BENİM SEVDAM

Gizli bir sevdaydı benim sevdam kimsenin bilmediği, kimsenin görmediği ve kimsenin benim içinde yaşadığım duyguları hissetmediği temiz, saf bir sevdaydı. Üzülsem kendi içimde üzülür, sevinsem de kendi içimde sevinirdim kimse görmezdi çünkü gizli bir sevdaydı benim sevdam.

Sabah erkenden kalkar ilk iş olarak senin haberin olmadan aldığım fotoğrafına bakardım aslında bakmaz zorunda kalırdım çünkü yatağımın üzerine davana yapıştırdım her saniye aklımda olasın diye. Bir an önce saatin gelmesini isterdim nede olsa o günü ister istemez aynı ortamda geçirmek zorunda kalacağımızı biliyordum biz birer öğrenciyiz. Belki de öğrenci olduğuma sevindiğim tek anlardı o anlar. Bir an önce aynı ortam içinde bulunabilmek senin nefesini daha da yakınımda hissetmek isterdim gizli bir sevdaydı benim sevdam. Bir bahane bulup senin yanına gelmek için her şeyi denerdim her fırsatı değerlendirirdim. Arada sırada gözlerine bakardım eğer birde senin bir bakışınla karşılaşırsam o anda nefesim kesilir ne yapacağımı şaşırırdım. Evet, oda biliyor diye içimden bir sürü senaryolar uydururdum. O günün hiç bitmemesini ister dokuz saatlik derslerim on dokuz saat olmasını isterdim. Akşam olup o günü bitmesinden sonra kapı önlerinde kalırdım bir iyi akşamlar dileği duymak için olurda bunu duyarsan kendimi eve nasıl attığımı bilemezdim ama bir şekilde eve gidiyordum ne kadar aklım başımda olmasa da gizli bir sevdaydı benim sevdam. Geceleri hiç geçmezdi benim için seni dinlediğim her şarkının mısralarında arardım. Yazdığım şiirlerin mısralarında okuduğum kitapların her kelimesinde isminin bir harfini arıyordum. Yatağıma uzanır saatlerce davanda duran resmine bakardım. İnan bana o kadar bakıyordum ki şuan elime kalemi alsam resmini aynen yapabilirim. Yüzünün her karesini her bölümünü ezbere biliyorum. Seninle gün içindeki her konuşmamızın her kelimesini senin gün boyunca konuştuğun her kelimeyi de ezbere biliyorum belki bana ait bir kelime çıkarırım aradan diye, gizli bir sevdaydı benim sevdam. Kimse bilmiyordu senin her yerde savunur senin hakkında hiçbir kötü lafa dayanamazdım ama kimsenin bilmemesi içinde bazen sessiz kalırdım çünkü seni sevmek benim tek nedenim.

Sana ne zaman bunları söyleyebilirim bilmiyorum. Hayır, söylemek de istemiyorum belki de bunları sen bilsen seni bu kadar sevemem ben her koridorun dönüşünde karşıma sen çıkasın diye dilemem, Her içeri girdiğimde sağ taraftaki masada senin olmanı bekleyemem yanıma geldiğinde senin bir kelimeni kalbim yerinden çıkacak şekilde heyecanlanırken dinleyemem biliyorum görüyorum bunlar beraberken olmaz.

En iyisi bu şekilde devam etmek, kader bu belki bir gün hayallerim rüyalarım gerçek olur. Ne kadar zor olduğunu biliyorum ama bir bildiğim var ki ben seni çok seviyorum.

Gizli bir sevdaydı benim sevdam kimsenin bilmediği senin bile…

 
Toplam blog
: 6
: 382
Kayıt tarihi
: 30.07.08
 
 

2008 KKU GÜZEL SANATLAR RESİM ÖĞRETMENLİĞİ MEZUNUYUM, Sanat konusunda arştırmalarım devam ediyor bun..