Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Göçmen kızı

Göçmen kızı
 

"RESİM:ALINTI"


Göçmen kuşlar gibi kanat çırptın yüreğimden

Güzdü mevsimlerden

Nasıl kıydın bize göçmen kızı

Hangi coğrafyadasın şimdi

Yüreğin hatırlar mı geride bıraktıklarını

Tam şuranda hisseder misin derin bir sızı

Göç yolculuğuna çıktığın o gün

Kanat çırptı, uçtu yüreğimden bir şey

Isındı, yandı gönlümün katmanları

Neydi seni bu göçe zorlayan

Yeterince besleyememem mi sevgimle

Sevdamın iklimine ayak uyduramaman mı

Gözlerimin ışığı söndü haberin olsun

Günler ne uzun ne de kısa artık

Sen göçmen kızı uçtun uzak diyarlara

Beni kafeslere kapatıp da bıraktın kuzey kutbunda

Bir yanım hep üşüyor, çok üşüyor.

Dikkat et kendine, deniz kıyılarına, vadi yataklarına

Gece dinlen, çıkma yola

Dağ silsilileri gibi yığıldı ayağımın dibine yokluğun

Uçmak istiyor divane gönlüm peşin sıra

Kanatlarım kırıldı nafile çırpınışlara

Bulutlu hava yağmur kokusu var

Korkarım ıslanacaksın

Gerek var mıydı kalbimden gitmek için

Bu kadar yol kat etmeye.

Göçebe bir âşık oldum gidişinle

Haber soruyorum her gördüğümden

“Gördünüz mü göçmen kızımı?”diye.

03.07.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..