Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Gökyüzü çiçekleri'nin açtığı yerde randevu

Gökyüzü çiçekleri'nin açtığı yerde randevu
 

“Gökyüzünde Bolg Toplantısı” oldu bir önceki yazımızın başlığı. Aynı gün “Blog” kategorisinde çıkan yazılar nedeni ile, birinci sayfada kalma süresi çok uzun olamadı. Okunma sayısına baktığım zaman, yazımın, diğer yazılarımın okunma sayısı civarında okuyucuya ulaşmış olduğunu gördüm. Tüm Bolg Yazar ve Okuyucuları’na açık olan bu çağrı, sınırlı sayıda kişiye ulaşmış oldu. Oysa ben, bu toplantıya tüm Blogcuların katılmalarını gönülden arzu ediyorum. Mümkün olan en çok sayıda katılımın olması, bu toplantıyı amacına daha çok yaklaştıracağını düşünüyorum. Ne dersiniz? Milliyet Blog Editörleri, Blog yazarları, İleride yazmayı düşünen Milliyet Blog okurları ve Milliyet Blog okumayı günlük alışkanlıkları arasına katmış okuyucuların katılacağı bir toplantı, ne kadar görkemli olur. Değil mi? Bu toplantının duyurulması konusunda hepimiz el ele verirsek, sonuç çok daha güzel olacak. Yardımlarınızı bekliyorum.

Gelen mesajlarda bir öneri olmadığı için, Toplantı günü olarak 20 Ekim Cumartesi gününü önererek başlamak istiyorum. Bayramdan sonraki hafta sonuna rastlayan bu tarih, yaklaşan kış mevsimi ve değişmesi olası görülen meteorolojik koşulların, bizleri havacılık aktivitelerinden alı koymaması açısından uygun gibi görünüyor. Oraya kadar gidilmişken, gökyüzüne çıkmadan, dönmek olmaz. Değil mi? Ama, katılımcıların üzerinde anlaştığı, bir başka tarihte toplanmamız önerisine de açığım.

Toplantının yapılacağı gün, sabah saat; 9:00’ dan başlayarak, THK İnönü Eğitim Merkezi’ne katılımımız, yatakhanelere yerleşmemiz ve tanışmalarla sanırım, öğle yemeğini buluruz. Öğle yemeğinde; sizlere kendi ellerimle hazırlayacağım; “Efsane” yi* sunmayı planlıyorum. Tabii yanında turşu, salata ve ayranda olacak. Yemekten sonra, biz havacıların sıklıkla kullandığı brifing salonumuzda bir sunumuz olur diye düşünüyorum. Türk Hava Kurumu’nun dünü, bu günü anlatılır bizlere. Ardından da havacılık tercihlerimize göre gökyüzü çiçekleri oluruz her birimiz. Renklerimizi işleriz gökyüzüne, nakış nakış. Kimimiz paraşütle, kimimiz mikrolaytla, kimimiz de planörle. Akşam yemeği için havuz başında “mangal” olur diye düşünüyorum. Hep birlikte hazırlar hep birlikte yeriz. İnönü İlçesi yürüme mesafesinde. İçeceklerimizi, bir koşu gider, alır geliriz. Kan kırmızı şaraplar, seçebildiğimiz çoklukta, rakı markaları arasından seçeceğimiz rakılar.( sahi Ne kadar çok rakı çeşidim oldu, son bir iki yıldır.) Egeliler “Efe” diyecekler. Biliyorum. Garantisi yok. İnönü’de Efe Rakısı var mı? Bilmiyorum. Gelirken tedarikli olmakta yarar var.(!) ( diğer içecekleri ortak harcamalar faslından karşılarız diye düşünüyorum.) Uzun sürer akşam yemeğimiz. Ama, yemek sonrası çaylar içilirken, büyük ekran televizyonda, havacılık sporlarını, hava balesini, yangın görevi yapan uçaklarımızın çalışmalarını da izlemeye, sanırım biraz vakit ayırırız. Katılımcı sayımızın yeterince olması halinde, yatakhaneleri açacağız ki, işte anılarda kalan çocukluk, ilk gençlik yılları nostaljisi; "YASTIK SAVAŞI" na hoş geldiniz. Sayımız az olursa, bağımsız lojmanlarda kendi uykumuzu uyuyacağız. Pazar sabahı, dua ile başlayan kahvaltının ardından, bir önceki gün doyamayanlar için gökyüzü serüveni devam edecek. İnönü İlçemizdeki Karargah Müzesi, çevre de bulunan şehitlikler ve İnönü Belediyesi ziyaretleri de yapılıp, bloglarımız için yeterince bilgi ve fotoğraf stoklarımızla, vedalaşma saatine ulşacağız.

Benim planlarımda bunlar var. Bu etkinlikler için; 25-30 YTL, kişi başı bir katılım bedeli olacağını hesaplıyorum. Gerçek rakam katılımcı sayısı netleştiği zaman belli olacak. Havacılık aktivitelerinin de bir bedeli var. Ancak ben bu rakamları, Türk Kuşu Genel Müdürlüğü’nden netleştirdikten sonra sizlere bildireceğim. Ebetteki, Milliyet Blog indirimini de yaptırarak.

Hep birlikte Güzel bir sonuç almak için; toplantının duyurulması, katılımcı sayısının artırılması ve programın eksik yanlarının giderilmesi konusunda yardımlarınızı bekliyorum.

* http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=34329

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..