Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Gökyüzünden yere çakıldım!

Gökyüzünden yere çakıldım!
 

alıntıdır


Bir uçurtmaydım ellerinde,
Bulutlara doğru süzüldüm
Kuşlar kadar özgürdüm, kanat çırpıyordum derinliklere
Yağmur başladı, bir damla.. Ve bir damla daha düştü tenimize..
Islanıyorduk dudaklarımız birleştikçe..
Gözlerinde boğuluyordum, ellerinde can buluyordum,
Bir an geldi ne olduğunu anlamadım.. ?
İplerimi kesmişler, gökyüzünden yere çakıldım!
Ağır hasar aldım...
Hayalkırıklığı payım yok benim diyordun ya,
Ben o payı bu sefer minimumda bıraktım..
Sana güvendim.. İnandım.. Kandım..
Sen Candın.. Ruh ikizim sandım..
Ama ben Yandım..
Gökyüzünden yere çakıldım...
Huzurum nerde? Işığım nerde?Payıma düşen ne?
Sendeydi nerde?
Yalan mıydı hepsi? Hani rüya değildi?
Uyandım mı ben? Gün karanlık bana..
İnsan evladıyım ben, duygularım var benim
Senle büyüdü hepsi, kocaman oldular..
Şimdi elinde kör bir jilet, deştin onları, acıttın, kanattın..
Geçer mi be.. geçer! bu da geçer.. bende artık kendinden geçer!
Gökyüzünden yere çakıldım...

 
Toplam blog
: 12
: 355
Kayıt tarihi
: 14.11.08
 
 

İstanbulda doğdum, büyüdüm ve yaşamaya devam ediyorum. Muhasebeciyim hergün rakamlarla hesaplarla..