Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Gökyüzüne esir oldum ben sana esir olmaktansa

Gökyüzüne esir oldum ben sana esir olmaktansa
 

Alıntıdır


Kendimi bırakabilsem bir yerlere bugünlerde birkaç günlüğüne… Mümkün olsa da düşünmesem hiçbir şeyi, düşünemesem. Öyle rahatlasam birazcık.Bavuluma koysam tüm düşüncelerimi atsam denize, çıkaramasam…Ağaçların güzelliğini yaprakların hüznüne, denizin dalgalarına dalsam…Düşünmesem!…

Düşündükçe dünya karışıyor sanki renkler, yüzler, binalar, yollar, toprak….

Hey! Durun biraz! Başım dönüyor, hızınıza yetişemiyorum! Nefes alacak zamanlar tanıyın bana!

Kaç gündür gülümseyemedim güneşe, toprağa buluta…

Oysa yapacak çok şey var daha…

Git diyor içim git!…Uzaklaş kendinden!

Durmadan dinlenmeden yürü!…

Tükenirsin bir gün ve var olursun yeniden…

Kimsenin bulamayacağı yerlere git!…

Git gidebildiğin yere...

Gökyüzüne esir oldum ben, sana esir olmaktansa!…

Yaşayabileceğim bir tutam yalnızlık istiyorum, huzurun kıyısında…

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..