Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Gönlüm hasretine alışmadan gel.

Gönlüm hasretine alışmadan gel...
Gözümde sevdanın yaşları kurumadan gel.
Bu can bedeni terk etmeden gel,
Sensiz olmuyor birtanem bana herşeyinle gel.

Başımda saçlar ağarmadan gel...
Arayı uzatma ben seni sevmekten vazgeçmeden gel.
Ektiğimiz sevda gülleri kurumadan gel,
Sensiz olmuyor sevdiğim yalancı aşkları bırakta gel.

Sevgi mevsimim kış olmadan gel...
Güneşim sımsıcakken, akşam olmadan gel.
İçimdeki yangın büyüyüp beni yoketmeden gel,
Sensiz olmuyor sevdiğim istediğim kadın olarak gel.

Mecnun gibi aşkınla süründürme gel...
Kerem gibi aşk narına yakmadan gel.
Ferhat gibi dağlara düşürmeden gel,
Sensiz olmuyor sevdiğim aslı gibi leyla gibi gel.

Gönül tarlam verimliyken gel...
Sevdan beni aşmışken gel.
Gönlüm hasretine alışacak ne olur gel,
Sensiz olmuyor sevdiğim beni seviyorsan gel.

Dudaklarım adını anmaktan yorulmadan gel...
İçim sevdanla dop doluyken gel.
Meyhaneler meskenim oldu bir berduş olmadan gel,
Sensiz yapamıyorum canıma kıymadan gel.

Sana ait ümitlerim bitmeden gel...
Gecem gündüzüme eş oldu gel.
Daha ne yazayım gel, gel, gel
Sensiz olmuyor birtanem gel ne olur gel.

Mustafa KAÇAN

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..