Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

GÖNLÜM

GÖNLÜM

 

Gözlerimde kanlı yaşım,

İsmin bir kez ana gönlüm,

yoluna koymuşum başım,

Aşkın ile yana gönlüm.

 

Sevgin kalbe yer eyledi,

Göz yaşlarım sel eyledi,

Bir defacık meyleyledi

Varmak ister sana gönlüm.

 

Nice diyarları gezedim,

Dağ başında esip, tozdum,

Aşkın ile bağrım ezdim,

Seni ister bana gönlüm.

 

Gönül sevdalanmış coşar,

Kabarır kalbimden taşar,

Aşkın kudretiyle yaşar,

Aşktır merhem  cana gönlüm.

 

Sevdanın sırrına  ersem,                         

Gece gündüz ismin desem,

Yareme bir çare bilsem,

Can düşmezdi hare gönlüm.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 223
: 140
Kayıt tarihi
: 03.11.16
 
 

Eğitim:Üniversite Meslek: Mühendis İlgi alanı:Enerji ve Edebiyat ..