Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Gönül de koymadım işte iki kalp arası…

Gönül de koymadım işte iki kalp arası…
 

Ne demem uygun şu halde

Ben satın aldım özlemlerimi daha bir

Bir dolu gün var geride

Ama sana ayırdım sarılmalarımı daha bir…

Şimdiden kabarık yürek daha bir

Bulutlu susuzluğuma yanık

Açlığıma lazım tütün ve katık

Sen bana önceden yetiştin…

Yapma dedim sana bu kadarını

Alıştım işte dolu gözlerine

Geçmiyor ki nasıl getireceğim yarını

Baktım işte aynada ıslak gözlerime…

Bu sefer dudağıma değirmedim tuzlu yaşımı

Söz verdim ya özlemedim alçaktan geçen bulutları

Can dedim bölmedi iki yarısı

Gönül de koymadım işte iki kalp arası…

‘ 2006 / LaL

 
Toplam blog
: 102
: 654
Kayıt tarihi
: 07.06.10
 
 

1984 İzmir doğumluyum. Süleyman Demirel Üni. - Bilgisayar Programcılığı mezunuyum. Şiir & Deneme ..