Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '18

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Gönüllü Uzman Arkadaşlar Arıyoruz

Gönüllü Uzman Arkadaşlar Arıyoruz
 

Salih Arıkan


Çağımız internet çağı dernek de seminer konferans yapsak çok fazla arkadaşımız katılmıyor.

Ben daha önce İzmir kent konseyi ve engelli meclisinde yürütme kurulu üyeliği yaparken oradaki seminerlere de aşırı kalabalık gelmiyordu. En büyük kalabalığımız seçimli genel kurullardaydı.Yarışın dışında kalanlar faaliyetlere fazla katılmıyordu.

Neyse uzatmayalım siz bize gelmezseniz biz size gelelim istiyoruz. Darılmaca gücenmece yok. Engellik meselesi çok farklı disiplinleri ilgilendiren bir mesele. Hukukçu gönüllülerimizle insan hakları engelli haklarını söyleşebiliriz Psikologlarla koruyuculuğun zararları engelliler aileleri ve ruh sağlıkları mühendis arkadaşlarımızla erişilebilirliği tartışabiliriz dernek başkanlarımızla her ayrı engel gurubunu ayrı değerlendirir ve toplumu aydınlatırız. Tarihçilerle tarihde engellilere nasıl davranılmış birde ben sosyal modelci olsam da engelliğin engellenmesi koruyucu tedbirleri de doktorlarla konuşabiliriz. Şeker tansiyon ve etkilerini sağlıkçılarla tartışabiliriz farklı uzmanlar derneğimize gelecek gelenler dinleyecek ama aynı zamanda seminerlerimiz sosyal medya üzerinden de faydalanılacak. İlahiyatçı hocalarımızla manevi bakımı konuşabiliriz çok geniş bir alan ben farklı kurumlara yazarak uzman isteyebilirim. Ama benim isteğim uzmanlarımız gönüllü olarak katılsınlar. Ve bu alana katkı koysunlar. Lütfen ilgilenen uzmanlarımız bizimle görüşebilir mi?

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..