Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Masallara Karnım Tok

Masallara Karnım Tok
 

Fakültede yetersiz hocalarımız ders anlatmaz siyaset anlatırdı. Biz de he he der geçerdik. Derinliği olmayan adamla siyaset ve felsefe konuşulmaz.

Şöyle radyoları bir gezeyim dedim. Bir belediye başkanı konuşuyor. İcraatlarını değil de Cumhurbaşkanlığı sistemini tartışıyor, tabiî ki tartışabilir ama sen belediye başkanıysan kentinin yığılmış sorunları bir kenara bırakacaksın ya bu cumhurbaşkanlığı sistemi şöyle böyle diye eleştireceksin. Bana masal anlatıyor gibi geliyor kendisinin belediye başkanı olduğu kent o kadar kötü yönetiliyor ki en iyi ve en kötü yönetilen belediye başkanlıklarına ödül verilse en kötü yöneticilikte ben aday gösteririm. Masal değil sayın başkanım icraat görmek istiyoruz.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..