Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sokak Lambası

Sokak Lambası
 

Yahu görmez halimle sokak lambasıyla ben uğraşıyorum. Akşam sokak lambası yanıyor gece birde ikide kapatılıyor.

Kaç kez 186'yı aradım yine de aynı uygulama devam ediyor. Gece dörtte tuvalete kalkıyoruz bakıyoruz sokak lambası yanmıyor bu sefer cimere şikâyet ettim.

Yahu akşam yanar sabah hava aydınlanıncaya kadar sokak lambası yanar e bunlar zaten uyumuştur deyip gece birde ikide sokak lambasını kapatmak bizim gibi şark kurnazlarının işi olabilir ama cezasız kalmayacak takipteyim.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..