Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Gordonum blöm

Gordonum blöm
 

Lokokorton gapmed, medo kortikorton ve zaptirik kurdundiye mancınıklarını böhleyince, atardamardan “pıt pıt” sesi alırız.


Ki atardamarlar en palavracı damarlardır. Dediklerine hemen inanmamakta fayda vardır. Hemen inanmayıp sekiz taksitle inanılırsa alıştıra alıştıra inanılır. Tabi alıştıra alıştıra inanmanın faydası yavaş yavaş aşınmadan dolayı, fazla sürttürme olmamasıdır.


Sürttürme kuvveti, bir kuvvet kolunun kanırtık iradesi vasıtasıyla sizi x noktasından q noktasına ve oradan da é noktasına taşımasıdır. Vektörel olarak bu ileri de olabilir geri de… Vitesine göre değişir. Şahsen benim tercihim otomatik olandır. Böylece “Ya bir yerden yiyoruz ama nereden?” diye düşünmemize gerek kalmadan kendiliğinden, aperatif gordon blöyü lüpletmiş oluruz.


Camşırık camşırık bakınca Eminönü de süper yerdir hani! Diyorum… Hepimize bol öRTÜKlü günler diliyorum. Öptüm yanacıklarınızdan. Biliyorum öteki taraf yengenin, tamam… 

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....