Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '18

 
Kategori
Eğitim
 

Görme Engelli Çocuğunuz Olduğunda Nerelere Başvurabilirsiniz

Görme Engelli Çocuğunuz Olduğunda Nerelere Başvurabilirsiniz
 

Salih Arıkan


Görme engellilik üzülecek yas tutulacak bir durum değildir. Gerekli eğitim ve Rehabilitasyon çalışmalarından sonra istediği birçok işi yapabilir. Öncelikle kabullenmek gerekir.

Başvurabileceğiniz kurumlar: Öncelikle aile ve sosyal politikalar il müdürlükleri. Okul süreçlerinde Milli Eğitim Müdürlüklerindeki Rehberlik Araştırma Merkezleri. Görmeyen çocuk ilköğretimini körler okulunda sonrakileri de görenlerle birlikte kaynaştırma eğitimiyle sürdürebilir.

Okulda bireyselleştirilmiş eğitimden yararlanabilir. Kaynaştırma eğitimine giden çocuklar kabartma ders kitaplarını ders araçları merkezinden istemeyi unutmasın.

İş bulacağı zaman da İşkurla görüşebilir. Derneklerden de faydalanabilir. Görme engellilere kitap üreten kütüphanelerden faydalanabilir.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..