Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerimde akan yaş ile secde de

Gözlerimde akan yaş ile secde de
 

Tövbe için ben vardım tövbe kapısına

Rahmanım bekler buldum yüzüm sürdüm dua ile bir başıma

Gönlümü eyledim pak gözlerimde akan yaş ile secde de Rahman adına

Nefsim şeytan ezildi yok oldu birden bire ateşte yanarcasına

Gönlümün huzuru ile kaldırmadım başım secdede şükür adına

Benliğimi yaktım boşaymış gururum acizliğimi anladım insanlık adına

*

Dünya ile dünya malı peşinde koşmak boşunaymış iyilik yapılmayınca

Kazancı kasalar tıkmak boşaymış sadaka zekât fitre vermeyince

Arzular hevesler yarınlar boşunaymış insanlık adına bir şey yapmayınca

Gönlümün huzuru ile kaldırmadım başım secdede şükür adına

Benliğimi yaktım boşaymış gururum acizliğimi anladım insanlık adına

*

İslam ile iman Kuran gül kokan Resul ile doldu içim

Yüzüme bakınca nefis şeytan tutuşur oldu bildim iman için

Tebessüm etmeyen gönlüm tebessüm etti nurla doldu içim

Bilmem bu güzelliği nasıl görmedim körmüşüm ağladım için için

Gönlümün huzuru ile kaldırmadım başım secdede şükür adına

Benliğimi yaktım boşaymış gururum acizliğimi anladım insanlık adına

*

Gafil kalmışım serseri gönlüm aklım ile ben boşu boşuna eyvah eyvah

Kulunu af etmek için her zaman beklermiş Yüceler yücesi kerim olan Allah

İşledin günah çok olsa da umut kesilmez Rahmandan koş gel diyor Yüce Allah

Nefis şeytan kandırır edepsizce aldatır günahın çok gitme kapın açmaz sana yüce Allah

Gönlümün huzuru ile kaldırmadım başım secdede şükür adına

Benliğimi yaktım boşaymış gururum acizliğimi anladım insanlık adına

*

Kızmadım nefsime şeytana bendim suçlusu daldığım sanki bir muammaydı

Muamma bildiğim bilmece amma Rahman çözdürdü bir anda

Feryadım boşunaymış duyan Rahman varmış ama ben bilemedim o anda

Kulu Mehmet’i güldürdü Rahman Secde ile uçuruma düştüğü o anda o zamanda

Gönlümün huzuru ile kaldırmadım başım secdede şükür adına

Benliğimi yaktım boşaymış gururum acizliğimi anladım insanlık adına

Mehmet Aluç©

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..