Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '20

 
Kategori
Şiir
 

Gözlerin

Gözlerin
Saçlarını rüzgârda okşayınca,
Yıldırım gibi düştün aklıma!
Rotam Oldu Gözlerin
Yüreğine yelken açtım
Zaman dağladı sonsuz acılarımı,
Nasıl olur evreni yedi renge boyama
Gecemin tarlalarına şiirler ektim,
Birden kayboluverdik
Ufuklarda aşk a akarak..
Bütün mutluluklar,
Keşke kapsülünde eriyerek gidiyor!
Bir akşamüstü kör bir akrep
Aşk zehrini zerk etti yüreğime,
Panzehirim oldu dudakların!
Alev alev yaşanan son gecesi aşkın
Gidişinle’
Yetim çocuklar gibi bükme boynumu
Bir şiir de sen oku aşka dair
Ve bir şarkı söyle aşktan yana
İçinde örselenmemiş duygular olmasın…
Abdullah Oral
Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi, şunu diyen bir yazı 'Gözlerin Saçlarını rüzgârda- okşayınca, Yıldırım gibi düştün aklıma! Rotam Oldu Gözlerin Yüreğine yelken açtım Zaman dağladı sonsuz acılarımı, Nasıl olur evreni yedi renge boyama Geeemin tarlalarına şiirler ektim, Birden kayboluverdik Ufuklarda aşk a akarak.. Bütün mutluluklar, Keşke kapsülünde eriyerek gidiyor! Bir akşamüstü kör bir akrep Aşk zehrini zerk etti yüreğime, Panzehirim oldu dudakların. Alev alev yaşanan son gecesi aşkın Gidişinle' Yetim çocuklar gibi bükme boynumu Bir şiir de sen oku aşka dair Ve bir şarkı söyle aşktan yana İçinde söylenmemiş duygular olsun... Abdullah Oral'
 
 
 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..