Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Gözyaşımda saklıyorum seni

Hayallerimde izliyorum seni,

Bir akşam üstü;

Kızıllardan kıskanırım seni,

Nefesi sana alırım.

Gönüllerde süslerim seni,

Bir parti çıkışı;

Gözlerde tararım saçlarını,

Usul usul, tane tane.

Yalnızlığımda seviyorum seni,

Yıldızlardan gülüşünü,

Seher vakti;

Dudaklarımda var oluşunu görüyorum.

Gözyaşımda saklıyorum seni,

Esen rüzgarda;

Yüzüme dokunuşunu bekliyorum.

Avuçlarımda birikmiş tek sırrımsın benim.

Özlemlerimde;Umudumun güneşi, ruhumun suyusun.

Ben sevda sen aşk.....

S.Tuunahan SABIR

 
Toplam blog
: 27
: 455
Kayıt tarihi
: 21.03.09
 
 

16.09.1982 yılında Türkoğlu Kahramanmaraş’ta doğdum. İlköğretimimi  Uzunsöğüt Köyünde tamamladım...