Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '09

 
Kategori
Güncel
 

Grip krizi

Grip krizi
 

grip


Gün geçmiyor ki krizsiz günümüz geçmesin bir gün para krizi bir gün hastalık içerikli kriz farkın damınız bilmem, ama bir kriz modası almış başını gidiyor.

Diyeceksiniz ki hayda ne modası sağlığın modası olur mu? Bende size soruyorum olmadı mı yani? 2000 yılında ki yaşadığımız grip daha bu günkü gibi aklımda burnu kanamayan atlatamıyordu bu gribi daha önceki gripler yani yılın her kışında yaşanan gripler.

Geçenlerde gazeteden okudum 1950 yıllarda ki griple domuz gribi benzerlik taşıyormuş tabiî ki taşıyacak oda gripti buda ayrıcalığı ismi takan bizleriz. Allah kimse başına vermesin ancak düzenli beslenmeyen insanların vücut direnci her zaman için her türlü hastalığa açık. Bu bir gerçek o halde bu gribi gözümüzde büyütüp çıkarcı insanlara alet olmayalım lütfen. Yüce yaradan bir sürü bitki vermiş ve her birinin içine derman ve dava katmış bizim yapmamız gereken bu gıdaları düzenli olarak almamız bağışıklık sitemimizi ayakta tutmamız gerisi vız gelir.

Televizyonlara bakıyorum sanki kıyamet kopmuş herkes pastadan kendine pay koparma peşinde kimisi reyting uğruna haber uydurma peşinde kimisi elindeki malzemenin gribe iyi geldiğinin iddiasında hâlbuki normalde satılan malzeme kimlik değiştirmiş oda grip oyununa katılmış birlikte maalesef pek çok kişide bu kirli oyunlara alet olmuş olmaya da devam ediyor. Gidişata bakarsanız bu kandırmacalar böyle sürüp gidecek biz heveste olursak saygı ve sevgilerimi sunuyorum…
 
Toplam blog
: 21
: 606
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Merhabalar Ben Hasan TOSUN 1974 yılında, Aksaray ilinin Eskil ilçesinde doğdum. Şiirle ve Yazarlı..