Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Güç Savaşı

Sıradan şeyleri hiç birimiz sevmiyoruz. Bu yüzden hayatın her anında herkes ve her şey ile sürekli bir savaş halindeyiz. Bu savaşta herkes tek… Benciliğimiz ön planda, gücümüz, güç savaşımız…

En iyi
En doğru
En güzel
En başarı
En cesur
Vs…

Özellikle de ikili ilişkilerde:
En güzel benim
Benden iyisini bulamaz
Ben zenginim
Benim arabam var
Benim param var
Vs..

Burada sormak istediğim tek bir soru var: MUTLU MUSUNUZ?

Mutlu olmadığınızı ya da olmadığımızı hepimiz biliyoruz ve buna rağmen bu şekilde yaşamaya devam ediyoruz.

Kadınlara bakalım;
Sürekli ilgi istiyorum ve o bana ilgi göstermiyor bu yüzden ikinci ya da üçüncü var
Arabası var beni sürekli gezdirir
Parası var beraber tatile çıkarız, sonra devam etse de olur etmese de…
Sürekli mesaj yazsın ama aramasın buluşmayalım böyle iyi çünkü parası yok
Kasları çok güzel dışarı çıktığımızda tüm kızlar bize bakıyor ve bu hoşuma gidiyor
Tipsiz bir müzisyen ama önemi yok herkes bayılıyor benim olmalı
Evdeyim ama dur ona dışarıdayım havası vereyim aklı bende kalsın, beni cepte sanmasın
Yazdıklarına geç cevap vereyim, aradığında hemen açmayayım zor olduğumu düşünsün...
Vs..

Erkeklere bakalım;
Param var arabam var istediğim gibi gezer tozarım kimse bana karışamaz, kimseye hesap vermem
Her gece başka bir hatun olsun yanımda, koynumda sonra beni arayıp sormasın
Sadece bir kadın olsun ama seks partnerim olsun, istediğim zaman sevişeyim sonra aramasın sormasın
Sevgili olmak evlenmek bana göre değil ya o sorumluluğu alamıyorum başka bir insan oluyorum
Sevgili olalım ama ortalıkta görünmeyelim
Sürekli aramasın mesaj yazmasın
Takmam ben ya istediği zaman çekip gidebilir
Ben hesap vermem ama o hesap verecek madem geziyor eğleniyor dur ona haddini bildireyim bol bol gezeyim ona demeden de kim ağa kimin paşa olduğunu görsün
Hava kararmadan evde olacak
Benden habersiz dışarıya adımını atmayacak
Vs…

Erkekler ve kadınlar sürekli bu ve buna benzer şeylerle hareket ettikleri için birbirleri üzerinde sürekli bir güç savaşı uyguluyorlar. Bunu sevimli göstermek içinde aşk oyunu diyorlar.

Ne gerek var şimdi bunları yapmaya. Sonra yatağımıza döndüğümüzde gecenin karanlığında kendimizle baş başa kaldığımızda bir omuz bir el istemiyor muyuz, bizi anlayan bizi sevgi ile saran, güvendiğimiz, inandığımız…
Hem dostumuz hem arkadaşımız hem sevdiğimiz…

İstediğin kadar yabancı kollarda uyan inanmadığın şey ne kadar zevk verir ki?
Ya da nereye kadar zevk verir?

Çıkarsız, koşulsuz sevin. Birbirinizi değiştirmek yerine olduğu gibi kabul edin, saygı duyun.

İpler sizin elinizde mi olsun ,
Hep sizin yanınızda mı olsun,

Sevin o zaman ama en çok saygı duyun siz sevdiğinizde o da sevecektir ve seven insan sevdiğini incitmek istemez, onu üzecek her davranıştan uzak durmaya çalışır. Bu bir süreçtir kavga etmeden az hazarla had bildirmeden yola devam ederseniz kazanan siz ya da biz oluruz.

Ama zor çok zor çünkü herkes bir savaşın içinde olduğu için güvenmek, inanmak, sevmek çok zor.

O zaman güç savaşına devam. Mutsuzluğa devam….

 

 
Toplam blog
: 28
: 163
Kayıt tarihi
: 16.05.14
 
 

Yazmak heves, yazmak tutku... Sadece amatör yazar, İçinden geldiği gibi yazar... ..