Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '12

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Gül Gökçe'nin diş buğdayı partisi

Gül Gökçe'nin diş buğdayı partisi
 

Diş Buğdayı Pastamız


Ön hazırlıklar

Diş buğdayı konusunu ciddi anlamda çok araştırdım. İnternette bakmadığım ve gezmediğim site kalmadı. Bu konuda organizasyon şirketine yaptırmayı açıkçası hiç düşünmedim. Hem maddi olarak beni zorluyordu hem de kendi emeğimin geçmesini istedim. İleride kızımın annem benim için kendi uğraşarak diş buğdayımı yapmış desin istedim.

Öncelikle konsepte karar verdim. Kelebek ve Hello kity arasında kaldım. İkisini de kullanmaya karar verdim. Yapacaklarımın ve alınacakların listesini çıkardım. Eve de yazıcı almak için bahane arıyorduk onu da aldık. Zaten lazımdı diş buğdayı bahane oldu. Bu hazırlıklar konusunda eşimin çok yardımı oldu. Hemen hemen her şeyi onun yaptığını söyleyebilirim. O olmasaydı bu kadar güzel hazırlık yapamazdım.

İşe davet listemizi hazırlamakla başladık. Ailelerimiz, yakın arkadaşlarımız ve işyerinden bazı kişileri çağırmaya karar verdik. Renkli zarflar ve kalın karton kâğıtlar aldık. İnternetten bulduğum resimleri ve bazı davetiyeleri kendi zevkime göre harmanlayıp kendi davetiyemizi oluşturduk. Zarfların üzerine de kelebek çıktıları alıp yapıştırdık. Davetiyedeki isimleri gelecek ailelerin çocuklarının ismine özel yazdık. Kendilerini önemli hissetmelerini istedik.

Daha sonra evi süsleme üzerine yoğunlaştık. Partiler için satılan özel balonlardan aldık. Evin çeşitli yerlerine yapıştırmak için yazılar yazıp, çıktılarını aldık. Bu çıktılardan dış kapıya da yapıştırdık. Gelen misafirlerimizin girişte parti konsepti havasına girmesini istedik.

Kipa alışveriş merkezinden masa örtüsü, kelebekli tabaklar, pembe çatallar ve kelebekli bardaklar aldık. Fiyatları da çok uygundu kesinlikle tavsiye ederim.

Gelelim hediye faslına

Misafirlerimize hediye vermek için öncelikle İzmir’de çok meşhur olan Beyaz Lale’ ye gittik. Burada diş ile ilgili şeker bulamadık. Biz de elbise şeklinde magnet alıp, ortasına Gökçenin resmini koyduk. Bunları da evde bulunan keselere koyup hediye ettik. Yine Kipa’ dan almış olduğumuz diş fırçalarını evde bulunan kurdelelerle süsledik. Hediye vermek için küçük meyveli sütlerden alıp, üzerine Gökçenin dişi çıktı yazısı hazırlayıp, yapıştırdık. Bunun dışında Milupanın hediye olarak gönderdiği hayat su bebekler için satılan suyun indirim kuponları vardı. Onları kullanarak su şişeleri alıp üzerine yine süslü çıktılar hazırladık.

Diş şeklinde objede hediye vermek istiyordum. Onu da araştırdım.gittigidiyor.com internet adresinden tanesi 1,20 tl olan diş şeklinde lavantalı magnet aldım.

Konuklarımız hediyeleri çok beğendiler.

İkramlar

Pasta ve kurabiye için canım arkadaşım Fulya yardımcı oldu. Genelde bu tip pastalar görüntü olarak gayet iyi oluyor ama tat olarak pek yenmiyor malesef. Ama bizim pastamız hakikaten çok lezzetliydi ve hepsi bitti. Pastası Hello Kity temalı içeriği de kakaolu pandispanya arasına dolgu olarak vanilyalı – muzlu pastacı kreması kullanarak hazırlandı. Kurabiyeleri ise vanilyalı ve tarçınlı olarak hazırlandı. Kurabiyelerini diş ve diş fırçası şeklinde olmasını istedim.

Pasta ve kurabiyeler lezzet ve sunum olarak gerçekten muhteşemdi. Fiyatları da gerçekten çok uygun. Şiddetle tavsiye ederim.

İletişim

Tatlı Düşler Butik Pasta

Fulya Mavituna

tatliduslerbutikpasta.blogspot.com

Bunun dışında kendim rulo patates salatası yaptım, annem diş buğdayını ve mercimekli köfteleri hazırladı. Teyzesi kek yaptı. Diğer ikramları börek, kurabiye ve kuru pastaları hazır aldık.  Günün anlamına uygun olarak harribonun diş şeklinde şekerlerinden aldık. Herkes çok beğendi.

Meslek Seçimi

Tepsiye Mouse, kalem, kitap, metre, ilaç kutusu (eşim özel olarak hazırladı.) , altın vs. koyup kızımızın önüne koyduk.  Bizimki ilaç kutusunu seçti. Mesleğimiz belli yani eczacı olacak J

Partinin sonuna doğru hediyelerimizi açtık. Bir sürü cicilerimiz oldu. Gerçekten çok güzel bir gündü. Kızım hiç huysuzluk yapmadı. Günün keyfini ve herkesin ona gösterdiği ilginin tadını doyasıya çıkardı. Biraz yorulduk ama değdi doğrusu. Size tavsiyem böyle bir organizasyon yapmak istiyorsanız kendiniz hazırlayın. Hem çok uygun bir fiyata getiriyorsunuz hem de sizin emeğiniz geçiyor. Bence en önemli ve değerlisi de bu zaten. Zaten her şeyin en iyisini evlatlarımız için yapmıyor muyuz? En iyisi de yine kendimizin hazırladığı olacaktır diye düşünüyorum.

Görüşmek dileğiyle; sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 2
: 12209
Kayıt tarihi
: 07.11.12
 
 

Merhaba 1981 İzmir doğumluyum. Yapı Öğretmenliği, İnşaat Mühendisliği ve Aöf İşletme bölümü mezun..