Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '16

 
Kategori
Anılar
 

Gülcü'nün dünyası

Gülcü'nün dünyası
 

GULCU'NUN DÜNYASİ


Merhaba... Batı Karadeniz'in şirin bir ilinden sizlere sesleniyorum. Demir yürekli insanların şehrinden Karabük'ten... 15 Şubat 1993 Karabük doğumluyum. Karabük Üniversitesi  Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü öğrencisiyim. Dünyalar güzeli bir ailenin tek çocuğuyum. Şiir yazma yolculuğumu sözcüklerimle sizi sıkmadan anlatmak istiyorum.

İlk okul yıllarımda, kara tahtalı sınıflarda başladım. Yazdıklarımı değerli bulup okuyan insanlarla bu mutluluğu paylaştım. Sözcükler okuyucuların gözü, kulağı, elleri oldu. Onları okuyup, onları görüp, onları tutunca mutluluğum bin kat daha arttı. Şiirlerimde ne kadar başarılıyım bilmiyorum. Çünkü; henüz yolun başındayım. Lise yıllarımda yazdıklarımı paylaşmaya başladım. Önce çok sevdiğim arkadaşlarımla, sonra ailemle ve okuyucularla... Öğretmenlerimin teşviki ile yarışmalara katıldım. İlk yarışma birinciliğimi 'Denizin Sesi' ile aldım. Denizsiz bir şehirde kelimeleri  dalgalandırdım. Sonra , Hoş Geldin Nevruz Hoş Geldin Bahar... ve daha niceleri ömrüme güzellik kattı.

Bu başarılardan sonra hayatımda sessiz bir çığlığa yer verdim. O da edebiyat oldu. Yazılarımı dergilere, bloglara, yarışmalara gönderdim.  Kültür Çağlayanı Dergisi, Bir Dergi, Kalabalık Dergisi, Alfabe Dergisi, Kafiye Net, , Adabelen Dergisi, Güncel Sanat Dergisi, Yöneticimiz ve Biz Dergisi 2015 Bayan Şairler Antolojisi, İnsancıl Dergisi,   Şiir ve Edebiyat Sitesi,  Tay Dergisi, Bambu Dergisi ... gibi çeşitli sayfa ve dergilerde şiirlerim ve öykülerim can buldu. Ben sevdiklerimle sevdiğim dizeleri buluşturmayı çok seviyorum,  öyküler yazmayı çok seviyorum. Kelimelerle kendime bir dünya kurmak istiyorum.

Ne mutlu ki  şimdi hayallerimi gerçekleştirme yolunda ilerliyorum. En büyük hayalim bu şiirlerimi ve öykülerimi ilerleyen yıllarda bir kitapta toplamak ve onları okuyucularımla paylaşmak... Biliyorum bu hayalim gerçek olacak. Çünkü dizelere sığmayacak kadar kısa bir hayatımız var.

Esen Kalın...Edebiyat candır unutmayın!

İletişim: glcnkrkmz834@hotmail.com

 
Toplam blog
: 20
: 159
Kayıt tarihi
: 09.02.16
 
 

15 Şubat 1993 Karabük doğumlu, Karabük Üniversitesi'nde Türk Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı Tezl..