Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '14

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Güle güle Ersin Emiroğlu,

Güle güle Ersin Emiroğlu,
 

 

Üç yıl önce, 23 Eylül 2011 tarihli Özgürses Gazetesindeki köşemde; Didim’in sorunlarını da sıralayarak “Hoş geldiniz; Ersin Emiroğlu" demiştim…

Yıllar rüzgâr gibi gelip geçiyor… Üç yılda, Didimliler'in kalbinde taht kuran Kaymakamımız Emiroğlu, İzmit Kaymakamlığına atandı…

Onu spor giysileri içinde elinde fotoğraf makinesiyle, tarihi ören yerlerinin, kültürel kalıntıların ya da doğada bir çiçeğin, kelebeğin, fotoğraflarını çekerken görenimiz çok olmuştur… Yüzünden eksilmeyen gülücükle tüm Didimlileri kucaklayan yapısını, Didimliler çok sevdi ve kendinden biri olarak gördü…

Benim de içinde bulunduğum doğa yürüyüşçüleri grubuyla dağ, taş, yağmur, çamur demeden eşi Zeynep Hanımla birlikte yürüdüler… Tırmanılması zor kayalıklara, tepelere sportif yapısıyla ilk tırmanan o oldu…  Doğadaki en küçük ayrıntıyı kaçırmadan fotoğrafladı ve bu güzel fotoğraflarını bizlerle paylaştı… Her fotoğrafın da bir öyküsünün olduğunu, fotoğraflara yaptığı yorumlarla bize göstermiş oldu…

Mülki amirliği dar alanlara, makam odalarına hapsetmedi, hep halkın içinde oldu…

Kaymakamımız ve eşi Zeynep Hanımefendi; Didim ve Yöresi Engelliler Derneğiyle birlikte  “Bin Bir Sevgi Gönüllüleri” adı verilen bir projeyle, Didimlilerde bir sosyal duyarlılık ve farkındalık yaratılması için çok çalıştılar. Engellilerimiz adına çok önemli çalışmalar yaptılar...

Kısacası: Didimliler, Ersin Emiroğlu’nu sevdi, başka bir anlatımla Ersin Emiroğlu da kendini Didim’e sevdirdi…

Ersin Emiroğlu’na yeni görev yeri İzmit Kaymakamlığında da başarılar diliyoruz… Emiroğlu ailesine mutluluklar diliyor, yolunuz açık olsun diyoruz…Didim’de iz bıraktınız, Didimliler artık sizleri hemşerileri olarak görüyorlar…

Güle güle Ersin Emiroğlu…  

   

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..