Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Güle güle gittin...

Gittin! Biz ardından bakakaldık öylece... Dualar ettik, yalvardık Allah' a bize bağışlasın diye seni... Diller döktük sana, gitme, diye... Ama sen yine de gitmeyi seçtin. Yolun açık olsun demiyorum, açık ve aydınlık bir yoldan daha da güzel bir dünyaya gittin, hissediyorum. Güle güle...

Güle güle gittin zaten, sevdiğini bırakmak istemeyişindi belki de gidişin. Güle güle gittin büyük bir neşeyle... O neşe dolu yüzünde daha da kocaman bir gülümseme vardı sen giderken. Gözyaşlarıma engel olamasam da sevindim sevincine...

Bizler bencildik, seni kaybetmek istemeyecek kadar bencil. Bizler çok sevdik seni. Sen de bizi severdin, biliyorum. Ama daha çok sevdiğin şeyler vardı, onların peşinden gittin.

Elbet bir gün buluşacağız, bu böyle yarım kalmayacak, der şarkılar. Sen bunun bilincinde olduğun için önceden gittin. Bizi bekleyeceksin biz henüz idrak edemesek de...

" Bu dünyadan bir adam geçti, adam gibi bir adam" densin isterdin kendin için. Dedik işte, hepsini tek tek duyup da gittin. Gördün sana olan sevgileri ve kahramanca gittin.

Güle güle Barış... Cennetler mekanın olsun...

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Blognot: Barış için ettiğimiz dualarla ilgili yazıları kaldırıyorum ve resim koymuyorum bu yazıma. İçim buruluyor sayfamı her açtığımda... :(
 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..