Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

25 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Gülemedim

Gözlerim ağlar oldu gözyaşımı silemedim
Umutlarım başka bahara kaldı gülemedim
Aşk ateşi yüreğimi yaktı hiç söndüremedim
Umutlarım başka bahara kaldı da hiç gülemedim

Ayrılık zamanı sevenlerimle Helallik alamadan
Garip çocuklar gibi sevenlerimle vedalaşamadan
Yürek yakan Balam la sıkı sıkı kucaklaşamadan
Umutlarım başka bahara kaldı da hiç gülemedim

Derdimin dermanı gönlümün fermanı kalemim
Alın yazım kara ise kaderime bir türlü küsemedim
Geçti artık ömrüm kıymet bilemediğim gençliğim
Umutlarım başka bahara kaldı da hiç gülemedim

Ayhan der ki; Dünyam kararsa da bitmez hayalim
Her ne kadar yaşlansam da bitmez benim mecalim
İsyanım hep kendime yaşanmaz olası geçmişim
Umutlarım başka bahara kaldı da hiç gülemedim

Ayhan İÇÖZ

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..