Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

18 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Şanlı bayrağım

Şanlı bayrağım
 

Makberimi kazsalar ruhum elvermez inmesine

Renginde kanım mevcut canım feda her santimine

Dalgaladıkça özgürlüğü veriyor insanın yüreğine

Seni anlayan ve bilen bilir benim şanlı bayrağım

*

Hilalinde Cumhuriyet döşemişler yıldızınla parlarken

İnsan Huzurlu hissediyor göklerde şanla dalgalanırken

Beni, vatanımı ve insanıma demokrasiyi simgelerken

Seni anlayan ve bilen bilir benim şanlı bayrağım

*

Çanakkale de,  İnönü de senle tarihim kazındı sayfalara

Sen ellerde Allah Allah sesi ile zaferle dolduk topraklara

Haykırdık dünyaya, destanlar yazdık hasımlara, hafızalara

Seni anlayan ve bilen bilir benim şanlı bayrağım

*

Sen benim yaşanmış ve daima yaşanacak özgürlüğümsün

Sadece bir simge değil, Türklüğümün anlatılan özüsün

Şafaklarda dalgalandıkça benliğim geleceğimle bürünsün

Seni anlayan ve bilen bilir benim şanlı bayrağım

*

Ayhan İÇÖZ

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..