Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

İlk nefes

İlk nefes
 

Şair dostum Rıfkı KAYMAZ’A

Dost bildiğim iki gözüm

Sana ayan bir çift sözüm

Köz köz olmuş benim özüm

 Feryat göklere göklere

Ağlıyorum yanık yanık

Kolum kırık, içim yanık

Bitmeyecek bu karanlık        

Düştüm göllere göllere

Ey Allah’ım yeter artık

Bitsin gayri şu karanlık

Rahmetinden bir damlacık

Yağsın köklere köklere

Ulu Tanrım, gerçek dostum

Secde ettim, yerde postum

Akşam, sabah sana koştum

Koştum  çöllere çöllere…

Abdülkadir GÜLER

1-Tohum Aylık sanat ve Kültür Dergisi Mart 1973- İstanbul

2-Yaz Güneşi Bengisu / şiirler  Abdülkadir Güler – Söke 2004

------------------------------------------------------

Not: Ne yazık ki  Erzincanlı   şair, öğretmen Rıfkı  KAYMAZ şimdi yok  aramızda.

O'nu saygıyla ve  rahmetle  anıyorum. Mekanı cennet olsun...A.GÜLER 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..