Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '18

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
127
 

Gülerek Stres Atalım

Gülerek Stres Atalım
 

Her gün haberlerde öldürme hırsızlık yaralama, trafik kazaları sinirlerimizi harap etti. Yaşamımız stres içinde geçiyor. İstedim ki bir an olsun stres ve sıkıntılardan kurtulup kahkahalar atalım.  Aşağıdaki fıkra demetini  takdim ediyorum. Umarım sizleri güldürürüm. Yaşamınızdan gülücükler eksilmesin.

NAHİDE ÇELEBİ

KAÇ KOCAYA GİTTİN
Erzurumlu Hatice teyzeye kızı sorar: “Ana doğru söyle kaç kocaya gittin?”  Teyze cevaplar: “Ali, veli dörtte ondan evveli, Recep, Şaban, Ramazan,  son kocam rahmetli baban. Anan koca yüzü mü gördü a kızım” demiş.

KAPTAN
Yolcular İngiltere’ye gitmek için uşağa binerler. Uçak kalktıktan bir süre sonra sallanmaya başlar ve ters döner. Bir aşağı bir yukarı giderken herkesin midesi bulanır, yolculardan birisi dayanamayıp kokpite gider. Pilot kıkır, kıkır gülüyormuş. Yolcu yahu kardeşim ne gülüyorsun” deyince pilot: “benim tımarhaneden kaçtığımı öğrenince suratınızın şeklini merak ediyordum da ondan” demiş.

KIZAMIK
Bey telefonu açar ve: ”Alo Doktor bey bizim oğlan kızamık oluş.” Doktor: “Biliyorum dün sizin eve gidip gerekli şeyleri söyledim, kendisini kimse ile temas ettirmeyin.” Adam “Ama doktor bey oğlan hizmetçiyi öpmüş bir kere.” Doktor: “Ya bu fena işte öyleyse hizmetçiyi de karantinaya almalı.” Adam: “Doktor Bey hizmetçiyi ben de öptüm” Doktor: “ O…İşler çatallaştı hastalık herhalde size de bulaşmış olmalı.” Adam : “Doktor Bey sonra ben karımı öptüm” deyince doktor bağırır ve: “ Ne diyorsun be öyleyse ben de kızamık olacağım.” Der.

KORKUNUN NEDENİ
Adam kompartımanda tek başına yolculuk ediyordu. Birden kapı açıldı ve çifte tabancalı biri girdi ve: “Çabuk paraları ver diye bağırdı.” Yolcu titriyordu: “Kusura bakmayın bir kuruş meteliğim yok.” Hırsız: “Öyleyse niçin titriyorsun? “ Deyince yolcu: “Ben sizi kondüktör sanmıştım.” Dedi.

KARİYİ VURAMADILAR
Temel İstanbul’a gelmiş yürüyormuş, bu arada 5 dakikada bir top sesleri duyulmaktaymış. Temel merak edip birisine sormuş: “Hemşerim bu top sesleri neyin nesi? Deyince” Adam cevaplamış: “Kraliçe Elizabeth’in gelmesi nedeniyle.” Aradan yarım saat geçmiş top sesleri hala devam ediyor, Temel bu sefer bir başkasına sormuş aynı cevabı alınca: “Ulan yarım saattir bir kariyi vuramadılar be” demiş.

NAHİDE ÇELEBİ
 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Teşekkür edriz, Hocam. Güldürürken düşündüren fıkralar. Selâmlar...

İsmail Hakkı CENGİZ 
 16.11.2018 15:37
Cevap :
Sayın Cengiz sizi güldürmek ne güzel.Değerli yorumunuza çok teşekkür ederim.Selam sevgi ve saygılar.NAHİDE ÇELEBİ  19.11.2018 16:15
 

Teşekkürler sevgili öğretmenim:):):)

Halil Güven (Sökeli) 
 13.11.2018 21:30
Cevap :
Sayın Sökeli Değerli yorumunuza çok teşekkür ederim.Selam sevgi ve saygılar.NAHİDE ÇELEBİ  14.11.2018 20:51
 

Ah eline sağlık ya güldürdün bizi!

Kerim Korkut 
 13.11.2018 15:43
Cevap :
Kerim Kardeş sizi güldürmek ne güzel. Değerli yorumunuza çok teşekkür ederim.Selam ve sevgiler.NAHİDE ÇELEBİ  14.11.2018 20:52
 

Gülmek yaşamaktır Nahide Hanım Hocam. Verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkürler. Yüreğinize sağlık. Selamlar.

Abdülkadir Güler 
 13.11.2018 9:38
Cevap :
Sayın Hocam değerli yorumunuza çok teşekkür ederim.Selam sevgi ve saygılar.NAHİDE ÇELEBİ  14.11.2018 20:54
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1685
Toplam yorum
: 10307
Toplam mesaj
: 162
Ort. okunma sayısı
: 980
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster