Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '18

 
Kategori
Mizah
 

Gülerek Stres Atalım

Gülerek Stres Atalım
 

Her gün haberlerde öldürme hırsızlık yaralama, trafik kazaları sinirlerimizi harap etti. Yaşamımız stres içinde geçiyor. İstedim ki bir an olsun stres ve sıkıntılardan kurtulup kahkahalar atalım.  Aşağıdaki fıkra demetini  takdim ediyorum. Umarım sizleri güldürürüm. Yaşamınızdan gülücükler eksilmesin.

NAHİDE ÇELEBİ

KAÇ KOCAYA GİTTİN
Erzurumlu Hatice teyzeye kızı sorar: “Ana doğru söyle kaç kocaya gittin?”  Teyze cevaplar: “Ali, veli dörtte ondan evveli, Recep, Şaban, Ramazan,  son kocam rahmetli baban. Anan koca yüzü mü gördü a kızım” demiş.

KAPTAN
Yolcular İngiltere’ye gitmek için uşağa binerler. Uçak kalktıktan bir süre sonra sallanmaya başlar ve ters döner. Bir aşağı bir yukarı giderken herkesin midesi bulanır, yolculardan birisi dayanamayıp kokpite gider. Pilot kıkır, kıkır gülüyormuş. Yolcu yahu kardeşim ne gülüyorsun” deyince pilot: “benim tımarhaneden kaçtığımı öğrenince suratınızın şeklini merak ediyordum da ondan” demiş.

KIZAMIK
Bey telefonu açar ve: ”Alo Doktor bey bizim oğlan kızamık oluş.” Doktor: “Biliyorum dün sizin eve gidip gerekli şeyleri söyledim, kendisini kimse ile temas ettirmeyin.” Adam “Ama doktor bey oğlan hizmetçiyi öpmüş bir kere.” Doktor: “Ya bu fena işte öyleyse hizmetçiyi de karantinaya almalı.” Adam: “Doktor Bey hizmetçiyi ben de öptüm” Doktor: “ O…İşler çatallaştı hastalık herhalde size de bulaşmış olmalı.” Adam : “Doktor Bey sonra ben karımı öptüm” deyince doktor bağırır ve: “ Ne diyorsun be öyleyse ben de kızamık olacağım.” Der.

KORKUNUN NEDENİ
Adam kompartımanda tek başına yolculuk ediyordu. Birden kapı açıldı ve çifte tabancalı biri girdi ve: “Çabuk paraları ver diye bağırdı.” Yolcu titriyordu: “Kusura bakmayın bir kuruş meteliğim yok.” Hırsız: “Öyleyse niçin titriyorsun? “ Deyince yolcu: “Ben sizi kondüktör sanmıştım.” Dedi.

KARİYİ VURAMADILAR
Temel İstanbul’a gelmiş yürüyormuş, bu arada 5 dakikada bir top sesleri duyulmaktaymış. Temel merak edip birisine sormuş: “Hemşerim bu top sesleri neyin nesi? Deyince” Adam cevaplamış: “Kraliçe Elizabeth’in gelmesi nedeniyle.” Aradan yarım saat geçmiş top sesleri hala devam ediyor, Temel bu sefer bir başkasına sormuş aynı cevabı alınca: “Ulan yarım saattir bir kariyi vuramadılar be” demiş.

NAHİDE ÇELEBİ
 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..