Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '13

 
Kategori
Güncel
 

Güleriz ağlanacak halimize: Trans – 8 Mart

Milliyet gazetesi, 8 Mart kutlamalarına katılmak isteyen bir erkek-eşcinselin, polis aramasında kendisini erkek bir polisin aramasına itirazını, ‘güldüren’ olarak tanımlamış.

“Transseksüel genç, ‘Sorun, insanların kimlikleri üzerinden hareket etmeleri. Avrupa ülkeleri bunu düşünüyor. Ben kendimi kadın gibi hissediyorum. Ben kadın gibi hissediyorsam, beni kadın memur aramalı. Eğer mesele tacizse, bir erkek polis beni elleyemez, çünkü ben onlardan hoşlanıyorum, yani erkeklerden hoşlanıyorum’ dedi.”

http://gundem.milliyet.com.tr/8-mart-kutlamalarinda-ilginc-olay-/gundem/gundemdetay/08.03.2013/1677916/default.htm

Oysa, arkadaşın derdi belli, eşcinsel bir erkek erkek, birinin üzerini arama sırasında, orasını burasını mıncıklaması sırasında, tahrik olabileceğini ifade etmiş.

(Hamiş: Arkadaşın ifadesinde kayan bir anlam var. Kadınlardan hoşlanan epeyi erkek ve maganda maçolarımız da, kendisini kadın bir polisin aramasından dolayı feci tahrik olabilir, hatta o sırada  boşalabilir bile... Bu durumda, arkadaşın itiraz tarzı yerini bulmuyor.)

Haklı.

Şöyle düşünelim:

Epeyi polis, arama sırasında eline gelebilecek sert nesnenin yüzünden, karşısındakinin kafasını gözünü dağıtabilir.

Arkadaş, mazeretini beyan etse, özrü kabahatinden büyük sayılabilir.

Şerh: Türkiye’de transseksüellik ameliyatının yapılması zor kabul edilen bir şey olduğundan ve ayrıca görüntüdeki kişi gayet erkek görünümlü olduğudan dolayı, kendisinin transseksüel olma olasılığı düşüktür ve bu durumda haberde hata vardır demektir.

Kapanış notu: Müslüman ve kadın bir polisten, gerçek bir transseksüeli araması istendiğinde, eğer onun görüntüsü erkeğe yakınsa, ne tepki vereceği de ve sevgili diyanetimizin bu konudaki müstakbel fetvası da merak konusudur.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..