Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Güleyazdım Cemreye

Güleyazdım Cemreye
 

Rüzgârlarla öğrendim, cemrelerin gücü ne?..


- Ben Hazan Mevsimiyim-

Ben hazan mevsimiyim sana kalsın tek güller

Denize düştü hüzün seni ansın bülbüller

Gülmez mi sandın yüzüm süzülse gri tüller

Son hayat demi miyim bir anlatsın şu diller

**

Benim adım sonbahar seni duydukça yanar

Güze sinmiş renklerim asil neşene kanar

Ben hazan mevsimiyim senin olsun ilkbahar

Elimdeki yaprakta eller gül yüzlü arar

**

Kırgın damla düşmesin bahar sızan yüzüne

Bil ki güneş içerek demir attım hüzüne

Rüzgârlarla öğrendim cemrelerin gücü ne

Gül damlattım denize ben hazan mevsimiyim

**

Güleyazdım cemreye, ben hazan mevsimiyim…

Güle yazdım adımı: Ben Hazan Mevsimiyim!          

 

13.Kasım 2011 Ankara

Yegâh Elif Mirzâde

 

 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..