Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

14 Şubat '12

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Güller ve sayılarıyla ifadeleri

Güller ve sayılarıyla ifadeleri
 

Söz konusu aşk olunca, gülün yeri ayrı tabii...

Hele de sevgililer gününde daha bir özel...

Lâkin rengini ve sayısını öyle rastgele seçmemek gerekiyor...

Yani bilinçli tercih lazım.

Örneğin sarı gülden uzak durmalısınız, ayrılık demek...

Bakın göndereceğiniz güllerin sayısı hangi anlama geliyor :

Tek gül, ilk bakışta aşk veya seni hâlâ seviyorum...

2 gül, karşılıklı duygular...

3 gül, seni seviyorum...

7 gül, aklımı başımdan alıyorsun...

9 gül, sonsuza dek beraberiz...

11 gül, sen benim kıymetlimsin...

12 gül, benim ol...

13 gül, sonsuza dek dost...

15 gül, gerçekten üzgünüm...

21 gül, kendimi sana adadım...

24 gül, daima seninim, günün her saati seni düşünüyorum...

25 gül, tebrikler...

50 gül, koşulsuz aşk...

99 gül, hayatımın her gününde seni seveceğim...

108 gül, benimle evlenir misin?..

365 gül, seni her gün düşünüyorum...

999 gül, ölünceye kadar seni seveceğim. 

 
Toplam blog
: 1907
: 3759
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..