Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '14

 
Kategori
Mizah
 

Gülmek için ne yapmak lazım

Gülmek için ne yapmak lazım
 

gülmek


Evet yazımızın başlığındada yazdığım gibi gülmek için ne yapmak lazım ? Ben genellikle hayatı ciddiye almamak ile başlıyor çevremdeki insanları güldürürken kendimde gülüyorum bunun için nemi yapıyorum ? Hiç doğal biri oluyorum ve her olumsuzlukla dalga geçerken olumlu olaylarıda dahada eğlenceli bir hale getiriyorum sizlerinde yapması gereken çok basit örnek veriyorum bakkala gittiniz ekmek alacaksınız ekmek yok kimisi üzülür kimisi sitem eder bende bakkal amcaya hayırdır bugün herkes diyeti bıraktıda ekmekler tükendimi diyorken hemen diğer bakkala doğru yola çıkıyorum hiçbirşekilde olumsuzlukları kendime engel olarak görmezden gelirken hayata olumlu bakıyorum sizlerede tavsiyem budur .

 
Toplam blog
: 205
: 2301
Kayıt tarihi
: 15.02.14
 
 

Adım Mert, 31 yaşındayım evli ve 1 çocuk babasıyım, hayattan öğrendiklerimi burada paylaşacağım. ..