Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Gülüşlerin

Bir yaz güneşinde

Gülüşlerin düştü gönlüme

Seraptın düşlerimde

Kara gecelerde

İsmini sayıkladım hecelerce

Bilmedin sevdiğimi

Sakladım yüreğimde

Sırdın ardın namustun

Saklandın benliğimde

Bir yaz güneşinde

Gülüşlerin düştü gönlüme

 

Papatyalarda falımdın

Kayan yıldızda dileğim

Sevincimdin mutluluğum

Umudum yarınımdın

İsmini yazdığım

Buğulu camlara

Ve gönlümde taşıdığım

Ömrümce

Bir yaz güneşinde

Gülüşlerin düştü gönlüme

 

Başımda kavak yeliydin

Gençliğimin deli çağında

Korkuydun yüreğimde

Yalnızlığım

Uçup gidersin sandığım

Bir kuşun kanadında

Yaştın gözlerimde

İçin için ağladığım

Kısaca sevdaydın

Bir yaz güneşinde

Gülüşlerin düştü gönlüme

 

Bayram YANDIM

 

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..