Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '18

 
Kategori
Deneme
 

Gün İzmir...

Gün İzmir...
 

Alsancak İskelesi


Gün İzmir, havanın totoşu karanlık, bugün iki şubat işte...
Yarın üç, öbür gün dört ne değişiyor takvimlerden başka yaşamımızda. Ama olsun arkadaşlar iyidir, tabi hepsi değil.

Burası Buca o koca evlerden birinin içinden yazıyorum size. Hava bol gri yüklü ışık gelsin diye perdeyi araladım. Yağmur yağabilir, yağarsa yağsın, yağmur herkesi aynı ıslatır nasılsa...

Bu anlamda insan hakları ve eşitlik konusunda duyarlı yani. Kimseye kıyak yapma, iltimas geçme durumu yok yani, yağmuru bu yüzden çok severim. Aşırı sosyalist bu yağmur, bir nevi yoldaş. Kahvem bitti çoraplarımı giydim, telefonu unutma... Bekle yaşam ben geliyorum...

Turhan KA. / Bir izmir sabahı 2 şubat 2018

 
Toplam blog
: 11
: 233
Kayıt tarihi
: 16.02.14
 
 

belkide asıl ustalık, her zaman acemi olmayı bilmektir. ..