Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '11

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Güne mutluluk ve umutla başlamak

Güne mutluluk ve umutla başlamak
 

Ne kadar sihirli iki kelime değil mi ?  

"mutluluk" ve "umut" 

Bu iki kelimeyi söyleyen insanın içindeki enerji akışı hızlanır. Yaşam sevinci artır. Ruhunda bir hafiflik ve içinde tarifsiz bir mutluluk hisseder. Geleceğe daha güvenle bakar.  

Bu kelimelerin fiziksel ve ruhsal dünyama kattığı olumlu değişiklikleri bildiğim için, uzun süredir, sabah uyanır uyanmaz, güne şu cümle ile başlıyorum.  

"Bu günümü mutluluk ve umutla yaşamayı seçiyorum" 

Ne müthiş bir önerme değil mi ?  

Bir bilseniz hayatıma neler katıyor bu cümle ?  

Günüm, benim bile tahmin edemeyeceğim mutluluklarla geçiyor. Hiç ummadığım şekilde, umut ve güzellikler kusursuz bir hizalanma ile hayatıma akmaya başlıyor.  

Evet, siz de yapabilirsiniz, çok kolay.  

Sabah uyanır uyanmaz, bir güzel gerinin, derin nefesler alın ve gözlerinizi kapayın. Kendinizi uçsuz bucaksız bir gelincik tarlasının tam ortasında görün. Gelincikleri elinize alın, onlara dokunun, onların yumuşak ve kadifemsi dokusunu parmaklarınızın ucunda hissedin. Rüzgarın hafifçe estiğini, vücudunuza ılık ılık çarptığını ve güneşin vücudunuzu sıcacık ısıttığını hissedin. Kuşların senfonisini de duymayı unutmayın. Cıvıl cıvıl ötüştüklerini, baharı müjdelediklerini....  

Ve içten bir şekilde sesli olarak söyleyin cümleyi.  

"Bu günümü mutluluk ve umutla yaşamayı seçiyorum" 

İddia ediyorum, gününüz mutluluk ve umutla dolu geçecek....  

Her gününüzü, her anınızı mutluluk ve umutla dolu geçirin, içinizde hissedin bu iki kelimenin enerjisini.  

Siz bunu hak ediyorsunuz.  

Mutluluğunuz, umudunuz bol ve daim olsun.  

İyi haftalar.  

 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..