Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

     
    Kategori
    Siyaset
     

    Güngören çaresizliği

    Şu anda akşam haberlerini dinliyorum... Yüreğinin kan ağlaması böyle oluyormuş insanın! Hiç tanımadığım, yüzlerini hiç görmediğim insanların hüznü çöktü yüreğime, acı ve hüzünden başka hiç birşey yok elle tutulan. Ne olacak, ne zaman bitecek bu acılar? Kim dur diyecek tüm bu olanlara? Her seçim döneminde bir umut oy verdiğimiz siyasilermi, yoksa Amerika'lı büyüklerimiz mi?
    Neden 30 seneye yaklaşan bir süredir bu savaş hali devam ediyor ülkemizde, kimler nemalanıyor bundan? Artık bir yerlerde bitirmek ve bu para hırsından vazgeçmek gerekmiyormu? Yetmedimi insan kanından kazandığınız paralar? Ne kadar daha kazanmak istiyorsunuz ve ne kadar paraya ihtiyacınız var, söyleyin bu kanlar akmadan aramaızda toplayıp verelim size de bu zavallı insanlar, çocuklar ölmesin...
    Çok üzgünüm, çok sinirliyim, çok çaresizim... En kötüsü elden hiç birşey gelmiyor olması ve bu kahrediyor beni...
    Yeter diye bağırmak, sessiz çığlıklarımı daha fazla gömmek istemiyorum içime, neredesiniz kimse yok mu oralarda sesimi duyan? Haydi artık zamanı değilmi sizce? Ne kadar daha inanacağız bu zırvalara?
    Yeter...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 349
    Kayıt tarihi
    : 28.07.08
     
     

    İstanbul' da yaşamaya çalışıyorum... Bir heves 20 sene İsviçre' de yaşadıktan sonra geldim ülkeme am..