Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '09

 
Kategori
Aile
 

güven

güven
 

ayrılık


Aile ilişkilerinde güven çok önemlidir herhalde. Bir de hani saygı olmazsa olmaz denir ya... Güven mi saygı mı bilmiyorum cevabını bilen varsa bana yardım edebilir mi acaba? Güven çok önemli ikili ilişkilerde olmazsa olmazı. Evliliklerde üçüncü şahıslar hep sorun olmuştur çekirdek aile dışındakiler...

Çalışan bir bayan olarak hep zorluklarla mücadele ettim. Zor oldu benim için biryerlere gelmek...

Birde iyiliklerin cezasız kalmadığını öğretti hayat, aşkta gurur olmadığını da, hoşgörüyü de (sözlükten okudum hoşgörü aynı zamanda görmezden gelmekmiş bazı şeyleri, karşılık vermemekmiş olumsuz olaylara, alttan almakmış hatta taviz vermekmiş bazen kendinden) öğretti hayat.

Ne zormuş yaşamak kendin olarak yaşamak...

Kendin olabilmek ve bunu başarabilmek zormuş... Kendimiz olabiliyor muyuz allah aşkına? Kaçımız?

Hayattan hep bir destek istedim. Zor anımda elimden tutacak kaldıracak birini istedim eş olarak kendime ama olmadı olamadı istediğimi vermedi hayat. (zaten bana hayat hiçbirşey vermedi hep ben kendim aldım.)

İki oğlum var çok tatlılar biri bir eşimden biri bir eşimden (aynı eşten olamadı çünkü ilk evliliğim ikincide olacak kadar uzun sürmedi.) Allah sağlık versin herkesin çocuğuna. Diyeceğim o ki bilen varsa bana da anlatsın nasıldır iyi bir eş olabilmek iyi bir gelin olabilmek ve evlilikte mutlu olabilmek...

 
Toplam blog
: 16
: 400
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Öğretmenim, Mersin'in varoşlarında öğretmenlik yapıyorum...İlgi alanlarım kitap okumak türküler, res..