Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Güzel avrat otu

Babam geldi
Kızımmm dedi..
Elleri titremeye durmuşken dayanamadı  aktı gözyaşları
Sarıldııı sarıldı..
Annenle benim hergün ama hergün kalbimizde, sözümüzdesin kızım..
Sen bizim bi parçamızsın dedi..
Anneni getiremiyorum işyerine dayanamaz, yığılır kalır
Eski yaşanmışlıkları bırak ama
Sen gel nolur! dedi..
 
Yıllaaaaar yıllar  önce ayrıldığım sevgilimin babası
 
Sonra gitti..
 
Eve geldim, annem "ne oldun sen?" dedi..
 
Beşe katlanmış beynim yirmiye katlandı
Tansiyonum düştü mi fırladı mı
Ne önemi var ki sayıların, gözüme yerleşti kan torbası
Umutsuzca omuz arıyorken başıma,
Yüreğim hep birilerini en azından iki kişiyi yakıyormuş meğer
Meğer'lerim
Keşke'lerim
Niye ki'lerim
Öyle zoruma gidiyor ki şu düzen
 
Hayattan bir şey istememeyi de öğrendim halbuki
Ama bir yolu yok mu
Öküz ölünce ortaklık bozulmasın
Yolu yok mu
Pençelerim olsa da naif yüreğim artık ..
Artık..
 
Beni sev hayat..

Güzel avrat otu değilim ben..zehrin olayım..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..