Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Güzel bir gün (O, Benim…)

Güzel bir gün (O, Benim…)
 

Kızıl bir zemin, altın renginde güneş!

Güneş kızılı ile birleşen aydınlık,

Çılgın dalgaların dövdüğü, o heybetli dağlar,

Deniz üstünde uçuşan, kar beyazı martılar,

Göremediğim yunuslar mı? Allah’ım suyun aksımı,

Yoksa gözümden mi kaçtı? O güzelim yakamoz.

Bir ses! “Emrah kalk okul zamanı geldi” ,

Baktım karşımda biricik annem,

Şefkatli gözlerle bana bakıyor,

Benim için kahvaltı hazırlamış, beni bekliyor,

İşte o zaman anladım, bugün güzel bir gün olacak. . .

 

- GÜNAYDIN ANNE . . . 

 

 Yusuf incekalan -1988-

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..