Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '10

 
Kategori
Yılbaşı
 

Güzel Bir Yıl Olsun...

Güzel Bir Yıl Olsun...
 

Talih kuşu,ne zaman nereye konacağı belli olmaz


Bugün ilk kez, şöyle düşünüp tasarlamadan, öylesi bir yazı yazmak istedim.Hem yeni yıl kutlaması olsun, hem de bir parça gülümsemeye vesile olsun diye düşündüm.Öncelikle MB yazarlarının ve editörlerimizin, yeni yılını kutluyorum.Umarım artık , Ülkemizin sorunları açısından 2011 yılı, hiç olmazsa ilerisi için umut duyabileceğimiz bir yıl olur...Ve dilerim, bu ülkenin çilekeş insanları olarak, hem ülke, hem de kişisel sorunlarımızdan olabildiğince uzaklaşabileceğimiz bir yıl olur.

Bir şairimiz ne güzel ifade etmiş:Ümitsizseniz ümit sizsiniz, çaresizseniz çare sizsiniz...Çoğu kez yazgımızı kendimiz hazırlıyoruz aslında...

Söylediğim gibi öylesi bir yazı olacak bu; hem kutlama, biraz da gülümsetmek amaçlı...

Güne uygun bir fıkra:

Adamın biri sürekli piyango bileti alırmış,hiç ümidini yitirmeden...Artık yaşlanmış ama vazgeçmemiş bu alışkanlığından.Son bir kez daha alacağım,ahir ömrümde demiş,seksenli yaşlarına ulaştığında...Sonuçlara öylesi bakıyormuş,nasılsa çıkmamıştır diye,bir de ne görsün...En büyük ikramiye çıkmamış mı...

Adam şehrin ortasına büyük bir inşaat başlatmış.Ne olacak diye soranlara"umumi tuvalet"demiş.Neden diye sormuşlar: Tuvaletin girişine büyük harflerle şöyle yazdıracağım demiş:

Bu yaşıma kadar gülmeyip de, son günlerimde gülen talihimin içine ben s........ ,gelen geçen de s ......:)

Biletlerin, gerçek ihtiyaç sahiplerinin yüzünü güldürmesini, yeni yılın, beklentilerimiz açısından, güzel bir yıl olmasını diliyorum...

 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..