Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Güzel dostlarına

Güzel dostlarına
 

Yorgunkalemim


Yazdım onca şiirleri
Anlattım hep güzellikleri
Gönderdim tüm sevgileri
Benim güzel dostlarım için…

Özlerim ben hep sizleri
Yaşım oldu kırk dokuz elli
Gurbet elde bir sam yeli
Eser güzel dostlarım için…

Okunmadı kitaplarım
Dosta uzandı, hep elim
Olmadı hiç ödünlerim
Ödülüm, sizlersiniz dostlarım…

Araştırdın, sorguladın
Yaşam boyu, hiç durmadın
Şiir yazdım, öykü yazdım
Ölümsüzsünüz, siz dostlarım…

Anadolu çocuğuyum
Gerçeklerin şairiyim
Duyguların nefesiyim
Vefalısınız siz dostlarım…

Gönderdim özümden selamı
Merhabanın en hasını
Dostlar iyi bilir manasını
Hasretim size dostlarım…

Gidecektir bir gün gelen
Güzellik, sevgidir baki kalan
Üretendir, duyguları yazan
Hep ürettim, sizin için dostlarım…

Yol gösterdim, dostlarıma
Hizmet sundun, insanlığa
Dünyada ki, tüm canlara
Değer verdim, güzel dostlarıma…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..