Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Güzel kadın fobisi!

Güzel kadın fobisi!
 

istese de çirkinleşemiyor


Yapılan bir araştırmaya göre, ülkemiz erkeklerinin her on tanesinden birinde "sosyal fobi" varmış.

Kendimden biliyorum!

Habere devam edeyim! En yaygını da “nüstrafobi” denen güzel kadın fobisiymiş!

Bende de var bu!

Güzel kadınlardan ben de korkarım!

Fakat oran şaşırttı beni!

Koca ülkemizde erkeklerin ancak yüzde onu mu güzel kadınlardan korkuyor?

Ne erkek milletmişiz lan!

Ya da!

Koca ülkenin kadınlarının yüzde onu mu güzel sadece?

Bu da çıkar buradan!

Çünkü ülkemiz nüfusunun yaklaşık yarısı erkek, yaklaşık yarısı kadın! Yarısı erkek olan nüfusun yüzde onu, yarısı kadın olan nüfusun yüzde onundan korkuyor!

Büyük bir oran değil!

Bu durum ülkemizin acı bir gerçeğini de gözler önüne seriyor!

“Bu topraklardan güzel çıkmıyor Abi!”

Havasından mıdır suyundan mıdır nedir; ne yazık ki çıkmıyor!

Bir yerde de iyi ama!

Sosyal fobisi yerlerde bir toplumuz!

Düşünün ki onda dokuzumuzda bu fobi olsaydı ne yapardık?

Ya alkolik!

Ya da melankolik olur çıkardık!

Bana dönersek;

Ben de güzel kadınlardan korkarım!

Annem korkutmuştu beni!

Annem Sofia Loren’in sarısıydı! Babam öyle nazlatırdı onu! Annemin de hoşuna giderdi ki sesini çıkarmazdı!

“Adam çaktırmadan ah Sofiya Loren diyor anne; uyan!”diyemezdim!

Bunlar benim için de bir eğitim oluyordu!

O yıllarda biri bana “Ahmet, beni Türkan Şoray’a benzetiyorlar, doğru mu?” diye sormuştu! Aldığım eğitimin faydasını burada gördüm işte!

“Kiiim? Türkan Şoray mı? O gözler, o dudaklar, o beniyle mi sana benzetmişler kıız? Onda birin olamaz!”

Rakamlar tutuyor!

Onda bir!

Ne sevinmişti!

Ama ben korkmuştum!

“Ulan bu şimdiden Türkan’a on çekti! Yarın beni de Ayhan Işık’a benzetir! Hadi bıyığı benzettik diyelim! Sonra? Nasıl on çekeriz Ayhan Abiye?” Sonrası onda bir!

Bu da yetmez!

Vazgeçtim bu sevdadan!

Korkularla yaşayamam!

Konuşurken kekeleyeceğim!

Yüzüm kızaracak!

Sesim titreyecek!..

Durun yahu!

Bunlar güzel şeyler değil mi?

Evet!

Peki , ne anlatıyorum ben bir saattir?

Tabi ki konuşurken kekeleyeceksin!

Tabi ki yüzün kızaracak!

Tabi ki sesin titreyecek ulan manyak!

Sevdalı adamda bunlar olacak oğlum!

Şu bilim adamlarının ne kalıba soktuğunu görüyor musunuz bizleri?

Fobiymiş!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..