Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '07

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Güzel kızıma nazar değdi!...

Güzel kızıma nazar değdi!...
 

Bir baktık ki bugün, vajinasından sarı renkli bir sıvı geliyor, veterinere götürdük hemen.

Çok fazla miktarda iltihap varmış.

Antibiyotik tedavisi ve dezenfektan tedavisi verildi.

Bir hafta sonraki duruma göre, rahiminin alınması da gerekebilirmiş…

Güzel kızım benim, bizde zannediyorduk ki, sürtünme isteği çiftleşme içgüdüsünden geliyor, gülüşüyorduk da kendi aramızda, sana göre yakışıklı birini bulamadık, kusura bakma Maia diye…

Nazar dedim ya… İnanır mısınız bilmiyorum nazara?

Maia’yı bırakalım bir tarafa da, ben inanıyorum nazara…

Durun, durun… Batıl inanç olarak inanmıyorum!...

Şöyle ki: her insanın bir enerjisi olduğuna inanıyorum.

Her enerjinin de durağan olmadığına…

Her bir kişinin enerjisi duygu ve düşünceleriyle şekillenir…

Hiç dikkat ettiniz mi, hoş bir şey anlatırken siz, karşınızdaki insan sizi gülümseyerek dinler ama…

Siz, o hoşluktan sıyrılıp da, gülümseyen dudaklarına rağmen, gözlerinde, kim bilir o bile belki farkında değildir, kendi mutsuzlukları oynaşır…

Elbette her insan mutlu olamaz her dem, ama bazı insanlar vardır ki kendi mutsuzken birilerinin mutlu olmalarını kıskanır!...

Hem de öyle bir kıskanır ki, içinde bir yerler acır!

O acıları da ama isteyerek, ama istemeyerek size bulaştırır!

Zehir gibidir o kıskançlıklar… Fesatlar… Aktıkça akar… Bulaştıkça yaralar…

Var, maalesef böyle insanlar!...

Yalnızlıktan yakınırken, mutlu bir çift gördüğümüzde, elbet içimizde bir şeyler depreşir…

Bu eğer ki, kıskançlık ve mutsuzlukla harmanlanırsa, o işte negatif bir enerjidir!...

Nazar dediğimde, negatif insanların negatif enerjilerini bir diğer kişilere bulaştırmasıdır ki, hiç kimseye hayrı dokunmaz aslında…

Yüzleri gülümserken, içlerinde yılanlar, çıyanlar dolaşan insanlardan hep birlikte korunmamızı dilerim…

Sevgiyle kalınız…

Gülgün Karaoğlu

Kasım, 03/07

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..