Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '13

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Bedava kedi kulübesi

Bedava kedi kulübesi
 

Kedi Kulübesi


Soğuk ve yağışlı kış günlerinde sokakta yaşayan kedi ve köpeklere bir çoğunuz acıyor ve hallerine üzülüyorsunuzdur. Bir çok insan aynı sizin gibi onların hallerine üzülür. Fakat üzülmek ne yazık ki fark yaratmaya yetmez. 

Fark yaratmak için zengin olmak gerektiği gibi bir yanılsama vardır. Bugün sizler ile nasıl "zengin olmadan da fark yaratılabileceğini" anlatacağım. Eğer sokak hayvanları konusunda hislerinizde samimiyseniz ve gerçekten elinizden gelse bir şey yapmak istiyorsanız işte hem elinizden gelecek hem de bütçenizde delik açmayak bir çözüm; 

KEDİ & KÖPEK KULÜBESİ! 

Resimdeki kulübeleri daha yeni yaptım. Nasıl yaptığımı anlatayım; 

Civardaki dükkanlardan birinden (özellikle bir milyoncu diye tabir ettiğimiz lüzumlu lüzumsuz her şeyi satan dükkanlarda daha çok var) büyükçe 5 adet koli aldım. Bildiğiniz koli. Hani taşınırken de oradan buradan toplarsınız ya, aynen öyle. Bu kolileri koli bandı ile kapattım. Hem altlarını hem de üst kapaklarını. Daha sonra üzerlerini kalın çöp torbaları ile giydirdim ki koliler yağmur ve karda dağılmasın. Olabildiğince kalın çöp torbaları kullanırsanız daha güzel olur. 

Sonra kulubelere bir kedinin geçebileceği boyutta kapılar açtım. Her kulübeye bir tane olmak üzere. Bıçak ile yapabilirsiniz. 

Kulubelerin içerisine ben kullanmadığım polar battaniyelerden koydum. Siz de ister gazete kağıdı ister evde kullanmadığınız polarlar ya da kazaklardan kullanabilirsiniz. 

İşte kulubeniz hazır! Kulübeyi mümkün olduğunca kuytu bir yere koyarsanız daha dayanıklı olur. Eğer altına naylon ya da portakal sandıkları koyabilirseniz zeminin soğukluğundan da onları koruyabilirsiniz. 

Haydi bu pazar sadece yarım saatinizi ayırarak onlara daha sıcak bir kış sağlayın. Bahaneniz de yok artık, değil mi? 

 

 

 
Toplam blog
: 32
: 27118
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

“Le Bruyere, bir yerlerde, ‘yalnız olmamak gibi büyük bir mutsuzluk!’ der. Kendi kendilerine katl..