Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '12

 
Kategori
TV Programları
 

Muhteşem Yüzyıl Firuze Ayarı!

Muhteşem Yüzyıl'da geldik 75.bölüme. 64'üncü bölümden itibaren hep beraber Firuze denen uydurmasyon karakterin ne zaman dizizden ayrılacağını konuşup hasretle gönderileceği bölümü bekliyoruz, yapımcı hazretleri de "çok tepki geldi, buna inat rolü uzattım hahahah" diye açıklama yapıyor. İyi aferin!

Hep diyorum ya, şunun şurasında yıllardır bir tanecik Türk dizisini takip edeyim dedim onda da rahmetli Meral Okay vefat ettikten sonra iyice cıvıttılar. Zaten Kanuni Firuze'ye o kadar aşık bir pozlarda ki Firuze'nin büyü ile Kanuni'yi kendisine aşık ettiği falan çıkmazsa ortaya gayet içine edilmiş bir Aşk-ı Derun ile başbaşa kalacağız demektir.

Her neyse benim konum bu olmayacaktı fakat çok doluyum sevgili okurlarım! Geçen gün oturdum işim gücüm yokmuş gibi senarist ile yapımcının ne demeye bu dizinin içine ettiklerini düşündüm! Ve nedenlerini buldum! Evet reyting uğruna yapılıyor bütün bu zırvalıklar ancak bu reyting Cansu Dere'nin reytingi değil, Okan Yalabık'ın reytingi!

Şöyle ki, eğer araya Firuze denen gereksizlik girmemiş olsaydı Okan Yalabık'ın canlandırdığı İbrahim Paşa'ya bundan haftalar önce veda etmek zorunda kalacaktık. Zira İran seferinden hemen sonra İbrahim Paşa'nın infazı gelmektedir kronolojik olarak. Oysa Okan Yalabık bu diziye o kadar çok şey kattı ve o kadar çok hayranı var ki, Valide Sultan'dan hemen sonra Okan Yalabık'ın da diziden ayrılmasının kaybettireceği reyting uğruna aradaki boşlukları Firuze ile doldurmayı mantıklı buldular herhalde!

Kavak Yelleri'nin senaristine Meral Okay'ın eserini teslim ederseniz olacağı buydu. Bir de herhalde Cansu Dere'nin arkası sağlam olsa gerek. Zira Hürrem gibi bir kadın varken İskeletor'dan hallice Firuze'ye aşık olabilen Kanuni hiç kimseye inandırıcı gelmemiştir.

 
Toplam blog
: 32
: 27118
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

“Le Bruyere, bir yerlerde, ‘yalnız olmamak gibi büyük bir mutsuzluk!’ der. Kendi kendilerine katl..