Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '08

 
Kategori
Haber
 

Hacdaki gibi yaşadım!

Hacdaki gibi yaşadım!
 

Mutluluk!...


Adli tıp raporu; tacize, tecavüze uğradığı savlanan davacı yapılan incelemede herhangi bir mağduriyet içeren davranışta bulunmamıştır. Psikolojisi bozulmamıştır!

Karar; adli tıp raporu göz önüne alınarak mağdurenin sağlığında herhangi bir olumsuzluk tespit edilemediği için sanık olarak uzun süredir özgürlüğünden mahkum edilen değerli Türk büyüğü Üzmez’in yakında çıkacağı savlanan yasa da göz önüne alınarak tutuksuz yargılanmasına…

Üzmez, cezaevinde "Hacdaki gibi" yaşadığını ifade ederek, "Çok rahat
bir yer, herkes görevini yapıyor. Sizinkiler diyorlardı ki; ’tek kişilik hücreye
konmuş’, öyle bir şey yok. Bütün arkadaşlar beni seviyor, ben de onları
seviyorum" dedi.

Üzmez, çalıştığı gazeteden özür dileyecek bir konumda olmadığını belirterek, "Gazetem bir tanedir. Sizin hepinizle başa çıkıyor, daha ne istiyorsunuz! Kırgın olduğum kimse yok. Ben Allah’a inanan bir insanım. İnsanı sevmeyen, Allah’ı sevemez. Benim düşmanım yok, benim düşmanım Amerikancılar, bunu bana yapmış olan dinsizler, din düşmanları ve kapitalistlerdir."

Hüseyin Üzmez, şöyle konuştu:

"Demek ki takdiri ilahi buymuş. Aileden şikayetçi olmayacağım, onlara
karşı herhangi bir kırgınlığım yok. Aileyle aynı şekil ve samimiyette görüşmeye
devam edeceğim. Benim düşmanım şeytan, benim düşmanım nefsim. En çok kendi nefsime ve şeytana kırgınım. Kime kırgın olayım?"

Dava sonunda beraat edeceğini ileri süren Üzmez, adalete güvendiğini söyledi.
"Cumhuriyet Bayramında hep ’Dağ başını duman almış’ söylenirdi. Ben de
yarın bağıra bağıra iftiharla Milli Marşımızı söyleyeceğim" diyen Üzmez, daha
sonra eşi Ayşe Üzmez’in kullandığı otomobile binerek cezaevinden ayrıldı.

Aslında sözün bittiği yer denir ya sayın okuyucu tam da bu tür düşünceler içerisindeyim. Cinsel istismara uğradığı savlanan 14 yaşındaki kişisel gelişimini tamamlamamış bir kız çocuğunun suç unsuru oluşmamış olsa bile olumsuz etkilenmediğini söyleyebilecek tıp(!) veya pisikolog olsa, olsa güzide memleketimizde bulunur!


Olay tecavüz olarak gazetelere yansıdığında farklı görüşler medyaya yansıdı. Adli tıp raporuna göre etkilenmeyen mağdure kız ile ilgili haberler ve yorumları içeren linklerin bazılarını veriyorum…

http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?
aType=SonDakika&Kategori=turkiye&ArticleID=1009018&Date= 28.10.2008&b=Yazar

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=106877


haber3

turkiyehaber

timeturk

stargazete

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..