Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Hadi git

Hadi git
 

Gün doğmamak üzere batıyor yeryüzüne,
Küskün ve yorulmuş .
Yüreklerde ki acıyı birtek o hissediyor .
Bir daha hiç doğmayacak yeryüzüne,
Her sabah bakmayacak gözlerimize gülerek,
Bazen kaybolacak yıldızlar, ay ışığını şimdi kimden alacak,
Yorulacak hiç bitmeyen sancı başlayacak,
Yeri göğü inletecek,
Sabahların doğmamasında rezil olacak insanlar,

Yalnızlığın çilesinde farklı bir yoldan giriş yapacak,
Ay yalnız kalacak,
Unutmuş artık göklerdeki yıldızları,
Bir dumanda kaybolmuş aşk,
Lavlarım etrafa saçılmış sen yokken,
Yanaklarım ahuzarlığımın ahengi,
Kahrolmuşum saçma yaşamda,
Soğuk buzlu bir odada kalmış.
Katılaşmış taşlaşmış kalbim,
Olmuyor işte olmuyor sensiz yaşamak olmuyor.
Yapamıyorum karanlıklarda,
Soğuk bir ter basıyor beni,
Yeryüzünde görülmeyen bir yaşam,
Ölümlerden ölüm beğen cinsinde,

Sen yokken güneş yok , ay yok.
Çiçeğim büyür mü artık , solar , kurur.
Yeryüzü isyan edercesine kurutur onu,
Al şimdi kızgın sokaklarda,
Yalnız akşamları yaşıyorum ben,
Hiç bitmeyecek yollara koşuyorum karalanmış akşamlarda,

Hadi git şimdi,
Bekleme, kaybolmuş gözlerde son anı olarak kal,
Olmuyor işte, olmuyor git demek,
Hadi git, sesiz çığlıklarım soğuk sabahlara gebe,
Ay buluta saplanmış sabahlar yok artık gözlerinde,
Bitti herşey gözlerinde kayboldu.
Mezar açıldı sen çoktan girdin.
Sonkez arkana bakma,
Çünkü ben zaten yokum.

Aşk mı beni güldürme ?


Hatice Çerçi

Sesli Olarak dinlemek isteyenler için:

http://www.siirkolik.com/siirler/61602-hadi-git.asp

 
Toplam blog
: 16
: 575
Kayıt tarihi
: 16.09.08
 
 

14 yaşımdayım. Şiir yazıyorum, kitap okumayı seviyorum, Okuyorum. 8. sınıf öğrencisiyim. Adalet mes..