Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hakkı Verilmeli Bu İki Kelimenin

Hakkı Verilmeli Bu İki Kelimenin
 

Seni Seviyorum! Tüm dünya insanının belki de tek ortak kelimesi. Söylediğimizde veya duyduğumuzda bizi en mutlu eden iki kelime...Ama kaçımız gerçekten doldurabiliyoruz bu iki kelimenin içini? Kaçımız gerçekten, dolu dolu hiçbir karşılık beklemeden seviyoruz? Sevgi; herşeyin temeli o olmadan hiçbir şey olmuyor değil mi ve bu iki kelime taçlandırıyor birine karşı duyduğumuz sevgiyi.

SeniSeviyorum. Asıl mesele şu, anlamını kavradığımız kadar dilimize doladığımız bu iki kelimeyi birine söylediğimizde bunun hakkını verebiliyor muyuz? Sevdiklerimizi düşündüğümüz kişilere yeterince gösterebiliyor muyuz sevgimizi. Çıkarsız sevebiliyor muyuz mesela? Bir gün karşılığını göremesek dahi ben hala seni çok seviyorum diyebiliyor muyuz? Annelerimiz babalarımız eşlerimiz çocuklarımız sevgililerimiz dostlarımız vs. biliyorlar mı onları ne kadar çok sevdiğimizi.

Çoğu zaman düğümleniyor bu iki kelime boğazımızda ve biz daha söyleyemeden kayıp gidiyor birileri ellerimizden ya da bu iki kelimeyi söylediğimizde arkasında duramadığımız anlar...Kırdığımız, incittiğimiz, karşımızdakini yerle bir ettiğimiz anlar...Sonra unutuveriyoruz bir zamanlar sevdiğimizi, geçmişte sanki hiç sevmemişiz gibi davranıyoruz. En çok da ayrılıklarda oluyor bu gibi haller. Delicesine sevdiğimizi sandığımız aşık olduğumuzu düşündüğümüz birilerini günün birinde hiç sevmemiş gibi oluyoruz. O kişinin yüzünü görmeye, sesini duymaya tahammül bile edemiyoruz. Oysa sevmek böyle bir şey olmamalı. Sevgiyi karşımızdakinin davranışlarına göre biçimlendirilmemeli.

Seni seviyorum...İçi boş olmamalı bu iki kelimenin hakkı verilmeli yeri geldiğinde gerçekten sevmiyorsan arkasında duramayacaksan söylenmemeli. Söylediğinde bunu hissettireceksin o kişi bilmeli ki ne olursa olsun ne yaşanırsa yaşansın sen onu seveceksin. Her şartta herkesi sevin demiyorum. Fakat hak ettiğini düşündüğünüz kişiye sevginizi verdiğinizde bunu ona bir lütufmuş gibi sunmayın bak ben seni seviyorum sen de beni sevmezsen giderim gibi birşey değil benim kastettiğim. Ben insanları olduğu gibi kabul edip çıkarsızca sevmekten bahsediyorum. Sevdiğiniz insanlar sizi incitse de siz sevmekten vazgeçmeyin diyorum. Ben sevginin hakkını vermekten bahsediyorum.

Seni seviyorum deyin. Ama bu iki kelimeyi söylemek için bir günü beklemeyin. Gerçekten hissediyorsanız her gün söyleyin ve hep sevin ve sevilin...

 
Toplam blog
: 3
: 362
Kayıt tarihi
: 03.02.10
 
 

İletişim Fakültesi mezunuyum. Kitap okumayı,araştırmayı ve yeni şeyler öğrenmeyi severim. İnsanlarla..